کد خبر: ۲۲۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 08
رييس انجمن جراحان ارتوپدي ايران درنامه اي به رييس جمهوري ،نسبت به اظهارات اخير دكتر روحاني برعليه جامعه پزشكي واكنش نشان داد
Image result for ‫دکترمحمد رازی‬‎
شفاآنلاين>سلامت> دکترمحمد رازی ،رييس انجمن جراحان ارتوپدي ايران درنامه اي به رييس جمهوري ،نسبت به اظهارات اخير دكتر روحاني برعليه جامعه پزشكي واكنش نشان داد.

به گزارش شفاآنلاين دراين نامه آمده است


جناب آقای روحانی
رئیس جمهور محترم

در رابطه با بیانات چند روز اخیر جنابعالی و بخصوص سخنان شما هنگام معرفی جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت به مجلس محترم.

ضمن تایید اعتراضات بجای جامعه زحمتکش و فرهیخته پزشکی کشور،  بیانیه‌های سرگشاده آنها و نامه جناب آقای دکتر ظفر قندی سرپرست محترم نظام پزشکی کل کشور، لازم دیدم نکاتی را متذکر گردم.

جناب آقای رئیس جمهور
ملت غیور ایران در حالی چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند خود را جشن می‌گیرد که طی سال‌های اخیر از سیاست زدگی افراطی مسئولین نظام خسته شده است.

آقای رئیس جمهور
باز تر بگوییم، در معرفی وزیر محترم بهداشت (Health)به مجلس شورای اسلامی برای اخذ رای نیازی به هجمه بی روا و غیر علمی، پوپولیستی و غیر اخلاقی به جامعه پزشکی نبود، بهتر است بدانید که تمامی مواردی را که شما ذکر فرمودید و حتی بیشتر از آن را ما پزشکان چه در دوران تحصیل و چه بعد از آن در مواردی که در جهت بهبود و سلامتی بیمار بوده  انجام داده و می‌دهیم، ولی نه به خاطر امیال و دستور ات هیچ فرد مسئولی از جمله روسای جمهوری، بلکه بخاطر نوع دوستی و عشق به حرفه شریف پزشکی(medical).
 
درست است که هرجا مسئولین محترم کم میآورند برای موجه نشاندادن خود پیکان انتقاد را بسوی جامعه پزشکی میگیرند ولی حد اقل این‌بار لازم نبود و آقای دکتر نمکی خود به راحتی میتوانست رأی لازم را بیاورد.

اما مصیبت عظمی و تأسف ملی زمانی خواهد بود که بیانات شما حاکی از عقیده واقعی و قلبیتان بوده باشد و نه مانور‌های سیاسی.  

و فاجعه ملی زمانی خواهد بود که  نمایندگان مردم  بخاطر موضع گیری ضد پزشکی شما به وزیر محترم رای داده باشند و نه صلاحیت حرفه ای ایشان!
که در اینصورت ....
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: