کد خبر: ۲۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 14
شفاآنلاین- رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت:با رایزنی با دولت راهکارهایی اندیشیده شده که بخش هایی از بدهی های دولت به این سازمان که از دولت های قبل باقی مانده است دریافت شود.

به گزارش شفاآنلاین ،عباس کبریایی زاده ،  در عسلویه بوشهربا بیان این مطلب افزود:مقرر شده مطالبات این سازمان به صورت نقدی ،

استفاده ازتسهیلات اعتباری خارجی میان مدت (فاینانس) و دراختیار گذاشتن بنگاه هایی که دولت قصد فروش آنها را دارد، دریافت شود.

وی بیان داشت: به دلیل بی توجهی دولت های گذشته به اجرای تعهدات به تامین اجتماعی ، میزان بدهی کنونی دولت به این سازمان به مرز 600 هزار میلیارد ریال رسیده است.

کبریایی زاده اضافه کرد: بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی 46 هزار میلیارد ریال از سوی هیات مدیره این سازمان مصوب شده است که 30 هزار میلیارد ریال آن از طریق فعالیت های بیمه ای تامین می شود.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات درسازمان تامین اجتماعی هدف گذاری های لازم برای استقرار یک سازمان تامین اجتماعی الکترونیک در کشور انجام شده و استان های مازندران و فارس به عنوان آزمایشی برای اجرای این طرح برگزیده شده اند.

وی بیان کرد:بررسی های اولیه در دو استان یاد شده نشان می دهد که با انجام بازنگری در ساختار خدمت رسانی، علاوه بر ارتقای خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، منابع موجود به شکل بارزتری در اختیار جامعه هدف گذاشته شده و همین امر رضایتمندی و بهره وری بیشتری به دنبال داشته است.

کبریای زاده افزود:رضایت مشتریان سازمان که مشتمل برکارفرمایان ،بیمه گزاران و مستمری بگیران است در اولویت برنامه ریزی های این سازمان قرار دارد.

وی گفت: در ارتباط با این امر نخستین برنامه راهبردی پنج ساله این سازمان تا پایان شش ماه نخست سال جاری تصویب و به اجرا درمی آید.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی درباره جایگاه عسلویه استان بوشهر در برنامه ریزی های کلان این سازمان اظهار کرد: عسلویه استان بوشهر قطب و پایتخت انرژی ایران است و دولت سرمایه گذاری های وسیعی درآن انجام داده است.

وی افزود: براین اساس و به دلیل حضور گسترده کارگران و کارفرمایان در این منطقه، پرونده ویژه ای در سازمان تامین اجتماعی به نام عسلویه بازگشایی شده است و به شکل ویژه ای به آن رسیدگی می شود.

کبریایی زاده اضافه کرد : سازمان تامین اجتماعی از طریق شرکت های زیر پوشش خودبرای سرمایه گذاری در عسلویه ورود می کند.

وی بیان کرد : با توجه به افق روشنی که برای پایتخت انرژی ایران در عسلویه دیده شده است ساخت بیمارستان در این شهرستان از10 سال گذشته آغاز شد و با پیگیری های انجام شده هم اینک این بیمارستان برای افتتاح و بهره برداری مهیاست.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: