کد خبر: ۲۲۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 29
در حالی که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز به تهران برمی گردد و هنوز تکلیف قطعی اش مشخص نیست، مازیار ناظمی خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با چهره‌های شاخص مربی گری جهان داد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان خبر از حضور یک مربی بزرگ و سرشناس روی نیمکت تیم ملی داد.

به گزارش شفاآنلاین ، مازیار ناظمی چهره جنجالی وزارت ورزش که با توئیت‌های خود همواره جریان ساز است و از نگاه اهالی ورزش، با همین توئیت ها، گاها حواشی زیادی نیز می‌سازد، در آخرین پست خود، اشاره به موضوع جالبی داشت.

در حالی که کارلوس کی روش سرمربی<Coach> پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز به تهران برمی گردد و هنوز تکلیف قطعی اش مشخص نیست، مازیار ناظمی خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با چهره‌های شاخص مربی گری جهان داد.

او در توئیت خود نوشت: «با شکوه‌تر طلوع می‌کنیم! بزرگان مربی گری فوتبال جهان در صف مذاکره با ایران؛ و سپس از هشتگ های: «ایران، زیدان، کلینزمن و مورینیو» استفاده کرد.

باید دید توئیت جدید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش، یک رویافروشی و شوی تبلیغاتی برای عبور از بحران حذف از جام ملت هاست یا واقعا فدراسیون به دنبال مذاکره با زین الدین زیدان و مورینیو رفته است.خبرآنلاین


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: