کد خبر: ۲۲۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 26
بر اساس اعلام رسانه‌های خارجی ایران در سال ۲۰۱۰ رشد ۱۱ برابر سرعت تولید علم جهان را تجربه کرده است در حوزه‌های علمی همچون علوم و فنون مهندسی، نانو فناوری، هوافضا، سلول‌های بنیادی و بسیاری از حوزه‌های علمی دیگر دارای مقام‌های خوبی است
شفاآنلاین>اجتماعی>ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری به موفقیت و قدرت خیره‌کننده‌ای دست یافته است که دشمنان توانایی سانسور کردن آن‌ را ندارند.

به گزارش  شفاآنلاین، امروزه ایران در عرصه‌های مختلف علم و فناوری به موفقیت های خیره‌کننده‌ای دست یافته است که از چشم هیچ کس پوشیده نیست و هیچ یک از دشمنان توانایی سانسور کردن و نادیده گرفتن این موفقیت‌ها<successes> را ندارند.

بر اساس اعلام رسانه‌های خارجی ایران در سال ۲۰۱۰ رشد ۱۱ برابر سرعت تولید علم جهان را تجربه کرده است در حوزه‌های علمی همچون علوم و فنون مهندسی، نانو فناوری، هوافضا، سلول‌های بنیادی و بسیاری از حوزه‌های علمی دیگر دارای مقام‌های خوبی است.

بر اساس جدیدترین رتبه بندی جهانی ایران در سال ۹۷ موفق به کسب رتبه شانزدهم تولید علم جهان را کسب کرده است، رتبه‌ای که پیش از انقلاب ۵۲ بوده است و رسیدنمان به ۱۶ و قرار گرفتن در میان ۲۰ کشور برتر جهان خود حاکی از پیشرفت در علمی ایران پس از انقلاب اسلامی است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: