کد خبر: ۲۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 22
پس از دریافت گزارشی در خصوص تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایتخت مبنی بر دریافت حق پارکینگ بیش از حد مجاز تعرفه های مصوب از شهروندان، پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل تعزیرات استان تهران از محکوم شدن یکی از فروشگاه های زنجیره ای پایتخت به دلیل دریافت ورودی بیش از تعرفه مجاز پارکینگ ها از شهروندان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، محمدعلی اسفنانی گفت: پس از دریافت گزارشی در خصوص تخلف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایتخت مبنی بر دریافت حق پارکینگ(Parking) بیش از حد مجاز تعرفه های مصوب از شهروندان، پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع پرونده، حکم تخلف برای این فروشگاه زنجیره ای صادر و موجب این حکم واحد متخلف به پرداخت جزای نقدی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان محکوم شد.

اسفنانی ادامه داد: همچنین این واحد متخلف به مدت یک ماه به ارائه ۸۰ درصد تخفیف حق پارکینگ برای استفاده شهروندان (Citizens)از پارکینگ مراکز خود و نصب بنر تخلف در محل فروشگاه‌های محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات استان تهران خاطرنشان کرد: این حکم امروز صادر و از سه شنبه (دوم بهمن ماه سال جاری) به مدت یک‌ماه اجرا خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: