کد خبر: ۲۲۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - 2019January 17
این بیمارستان در مساحتی حدود 11 هزار و 200 متر مربع و در 4 بلوک طراحی شده است که در حال حاضر حدود 21 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
شفاآنلاین>سلامت>رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور صبح امروز و در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان از روند ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

به گزارش  شفاآنلاین، رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور صبح امروز 27 دیماه و در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان از روند ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

 این بیمارستان<Hospital> در مساحتی حدود 11 هزار و 200 متر مربع و در 4 بلوک طراحی شده است که در حال حاضر حدود 21 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برآورد اولیه برای احداث این بیمارستان 65 میلیارد تومان بوده است که تاکنون حدود 7 میلیارد آن هزینه شده است و گفتنی است که کلنگ احداث این پروژه سه سال پیش به زمین خورد و مقرر بود که ظرف سه سال به اتمام برسد اما تا کنون فقط 21 درصد پیشرفت<Development> فیزیکی داشته است.

«محمدباقر نوبخت» رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور نیز در این حاشیه این سفر از محور «جیرفت - کهنوج - رودان» نیز بازدید کرد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: