کد خبر: ۲۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019January 16
جمعه شب در حمایت از همکاران کنترل ترافیک هوایی در آمریکا که به علت تعطیلی دولت آمریکا که وارد چهارمین هفته خود شده است‌، بدون حقوق کار می‌کنند، همکاران کانادایی آنها دست به این عمل انساندوستانه زدند
شفاآنلاین>اجتماعی>ماموران ترافیک هوایی کانادا در یک اقدام صمیمانه و ساده برای همکاران آمریکایی خود که درگیر تعطیلی دولت آمریکا هستند، برای یک وعده شام آنها پیتزا خریدند

به گزارش شفاآنلاین، کارکنان بخش کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه Moncton در نیوبرانزویک و فرودگاه Gander در نیوفاندلند برای همکاران خود در ایستگاه‌های کنترل ترافیک هوایی نیویورک در شهر Ronkonkoma پیتزا خریدند و برایشان ارسال کردند.

جمعه شب در حمایت از همکاران کنترل ترافیک هوایی در آمریکا که به علت تعطیلی دولت آمریکا که وارد چهارمین هفته خود شده است‌، بدون حقوق کار می‌کنند، همکاران کانادایی آنها دست به این عمل انساندوستانه زدند.


دیوید لومباردو که صفحه فیسبوکی ATC Memes را مدیریت می‌کند، سابقاً در مرکز کنترل ترافیک هوایی نیویورک کار می‌کرد و همچنان رابطه نزدیکی با همکاران خود دارد، در صفحه فیسبوک خود عکس و متنی را منتشر کرد که در آن گفته شده بود، ۳۲ پیتزا از طرف کارکنان کنترل ترافیک هوایی کانادا برای همکاران آمریکایی سفارش داده شده است.

دیوید لومباردو در گفتگویی با هافینگتون پست کانادا گفته است:«مرکز نیویورک مکانی است که رادارهای کنترل را در اختیار دارد و بخش اعظمی از ترافیک هوایی داخلی و بین‌المللی در این منطقه را بر عهده دارد. بخشی از منطقه هوایی تحت کنترل این رادار با قسمت کانادایی در ارتباط همیشگی هستند و کنترل هواپیماها را به یکدیگر واگذار می‌کنند و امنیت پروازها در این منطقه هوایی را با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.»

به گفته دیوید لومباردو، تعطیلی دولت آمریکا تأثیر چشمگیری بر وضعیت مالی کارکنان کنترل ترافیک هوایی داشته است.

بسیاری از این کارکنان پیش از این نیز تعطیلی دولت را تجربه کرده بودند، اما هیچ یک به این اندازه طولانی نبودند.

به گفته وی، بسیاری از این کارمندان که برای Federal Aviation Administration  کار می‌کنند، فیش حقوقی این ماه آنها صفر بوده است. بسیاری دیگر اضافه کاری می‌کنند، روزهای تعطیل کار می‌کنند و در شیفت‌های شب و آخر هفته که پیش از این نیز دچار کمبود نیرو بوده‌اند در حال کار هستند.

کارکنان بخش کنترل ترافیک هوایی منطقه آتلانتیک در این اقدام تنها نبوده‌اند.

مرکز مونترال برای مرکز بوستون پیتزا فرستادند، کارکنان مرکز کنترل فرودگاه بین‌المللی پیر ترودو نیز برای همکاران خود در برلینگتون ورمونت و فرودگاه LaGuardia  در نیویورک پیتزا خریدند.

کارکنان مرکز کنترل فرودگاه تورنتو نیز همین عمل را برای همکاران خود در مرکز کنترل کلیولند اوهایو انجام دادند و مرکز ونکوور برای مرکز سیاتل در آمریکا پیتزا خریدند.

به گفته David Lombardo پس از پخش خبر در بین دیگر مراکز کنترل هوایی در سراسر کانادا، تقریباً همه مراکز کنترل هوایی کانادا برای همکاران خود در جنوب مرز همین عمل را انجام دادند.

آقای  ران سینگر، مدیر رسانه‌ای  Nav Canada، شرکت غیر انتفاعی که کارکنان کنترل ترافیک هوایی سراسر کانادا را در استخدام خود دارد، در گفتگو با هافینگتون پست اعلام کرده است:« ما بسیار مفتخر هستیم که کارکنان کنترل هوایی کانادا همدردی خود را با همکارانشان در آمریکا اعلام می‌کنند، اما تعجب نکردیم.»

کارکنان کنترل هوایی آمریکا برای کار در طی دو هفته اول سال ۲۰۱۹، هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند، و هر روز فشار بر دونالد ترامپ برای بازگشایی دولت بیشتر می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: