کد خبر: ۲۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۷ - 2019January 15
لیمو شیرین منبع غنی فولیک اسید است که در حمایت از استخوان‌ها و مفاصل نقش دارد و همچنین یک بازدارنده فوق‌العاده برای پیشگیری از سرماخوردگی به‌حساب می‌آید
شفاآنلاین>سلامت> لیمو شیرین منبع غنی فولیک اسید است که در حمایت از استخوان‌ها و مفاصل نقش دارد و همچنین یک بازدارنده فوق‌العاده برای پیشگیری از سرماخوردگی به‌حساب می‌آید.

به گزارش شفاآنلاین، این میوه خواص بسیاری دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:  ثابت شده است که ویتامین C یک حالت دفاعی در برابر آسیب ناشی از التهاب بافت‌ها دارد؛ بنابراین لیمو شیرین می‌تواند به شرایطی مانند استئوآرتریت (آرتریت استخوان) و روماتیسم کمک کند. لیموشیرین حاوی پتاسیم است که کلیه و مثانه را از سموم پاک کرده و توانایی از بین بردن عفونت‌های (Infections)مثانه را داراست.

امروزه کم نیستند افرادی که به دلایلی مایل به کاهش وزن هستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که از لیموشیرین در برنامه غذایی‌شان استفاده کنند. در واقع لیموشیرین میان وعده مناسبی است که می‌تواند گرسنگی شما را کاهش دهد و انرژی مورد نیاز بدنتان را تأمین کرده و سیرتان کند. لیموشیرین میوه‌ای است که پزشکان همواره مصرف آن را به مبتلایان به زردی (یرقان) توصیه می‌کنند. علت هم حالت خنک کنندگی است که لیموشیرین در بدن ایجاد کرده و به این شکل از علائمی همچون تب و تهوع فرد مبتلا می‌کاهد.

زخم‌های گوارشی در مواردی بسیار دردناکند. آنها می‌توانند در سراسر معده پراکنده باشند و دوازدهه و مری را هم درگیر کنند. لیموشیرین کمتر حالت اسیدی دارد و محیط روده و معده را قلیایی کرده؛ بنابراین مانع اسیدیته بالای معده می‌شود. علاوه بر اینها در این میوه ترکیبی به نام لیمونوئید وجود دارد که گفته می‌شود بر بهبود سرطان‌های(Cancers) مختلف مؤثر است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار