کد خبر: ۲۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 11
شفا آنلاين-رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از انجام 88 زایمان طبیعی بصورت رایگان از آغاز اجرای طرح تحول سلامت در 9 مرکز درمانی تابعه این دانشگاه خبر داد.
به گزارش شفا آنلاين،«علی اصغر پیوندی» افزود: تا ساعت 12 روز یکشنبه که ششمین روز از اجرای طرح تحول سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، 88 زایمان طبیعی بصورت رایگان در 9 مرکز درمانی تابعه دانشگاه که مجری طرح تحول سلامت و دارای بخش زنان و زایمان هستند، انجام شده است.

وی با اشاره به ترویج زایمان طبیعی به عنوان یکی از بسته های خدمتی ارایه شده در این طرح ادامه داد: از نیمه اردیبهشت ماه همزمان با آغاز طرح تحول سلامت در سراسر کشور، اجرای بسته های خدمتی این طرح با عنوان برنامه های کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان ها وابسته، ترویج زایمان طبیعی و ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستانها انجام می شود.

پیوندی افزود: انجام این تعداد زایمان طبیعی طی شش روز در این مراکز، گامی موثر در راستای اجرای بهینه طرح تحول سلامت در دانشگاه به شمار می آید.

وی تصریح کرد، به این 88 مادر باردار که زایمان طبیعی در مراکز تحت پوشش دانشگاه داشته اند، تمامی خدمات مربوط به سلامت مادر و نوزاد بصورت رایگان ارایه شده است.

اجرای طرح تحول سلامت از 15 اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: