کد خبر: ۲۱۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 2019January 01
داوطلبانی که در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت نام کردند می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده اقدام کنند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: امروز سه شنبه ۱۱ دی ماه مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی به پایان می‌رسد.

به گزارش شفاآنلاین، آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی ، با بیان اینکه امشب آخرین مهلت ثبت نام در ثبت نام چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی  به پایان می رسد، گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از ۱۷ آذر ماه آغاز شده بود و تا ۲۵ آذر ادامه داشت اما به دلیل درخواست داوطلبان مهلت مجدد ثبت نام<Register> قرار دادیم.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در زمان ۱۷ تا ۲۵ آذر موفق به ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی نشده اند می توانند تا پایان ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۱ دی ماه ۹۷ ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: داوطلبانی که  در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ثبت نام کردند می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ویرایش اطلاعات در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

حیدرزاده با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

زمان برگزاری چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی

حیدرزاده یادآوری کرد: آن دست از کسانی که هزینه ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی را پرداخت و کد پیگیری دریافت کرده اند اما در آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند با کد پیگیری که از سایت اخذ کرده اند در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی  ثبت نام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان برگزاری چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: این آزمون ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: