کد خبر: ۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 09
شفاآنلاین- انتشارات آویشن که ناشر کتاب های انجمن امداد به بیماران سرطانی است با وجود قیمت های پایین مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نکرد.
 

به گزارش شفاآنلاین ،شکوفه تنهایی  در خصوص فعالیت انتشارات آویشن گفت: این انجمن خیریه با 60 عنوان کتاب که تمامی آنها مربوط به بیماری سرطان است در نمایشگاه امسال حضور پیدا کرده و تا حدودی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیماران سرطانی نیز از این غرفه بازدید کرده اند. هدف ما از فعالیت در این انجمن تشخیص به موقع سرطان و درمان سریع تر آن است.

مسئول غرفه انتشارات آویشن گفت: متاسفانه بسیاری از مردم زمانی که از کنار غرفه ما رد می شوند به خاطر این که موضوع کتاب ها به سرطان باز می گردد گام های خود را سریع تر بر می دارند تا حتی به این مساله فکر هم نکنند.

وی تصریح کرد: غرفه ما در میان تمامی غرفه ها ارزان ترین کتاب ها را به بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده است که قیمت آنها از 200 تومان تا 1200 تومان است اما به خاطر بخش سرطان فروش چندانی نداشته ایم. ای کاش مردم با خرید کتاب های ما اطلاعات خود را در مورد این بیماری افزایش می دادند.

وی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت های انجمن امداد بیماران سرطانی ایران گفت: کمک های دارویی، پرداخت وام و معرفی به بعضی از آزمایشگاه ها از دیگر فعالیت های انجمن ما برای بیماران سرطانی است.

به گزارش ایرنا بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا شنبه به کار خود پایان می دهد .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: