کد خبر: ۲۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 09
شفاآنلاین- نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو درمجلس شورای اسلامی با انتقاد از ایجاد توقع نابجا درحوزه بهداشت ودرمان گفت : ایجاد توقع در این حوزه بدون در نظر گرفتن دارایی هایمان اشتباه است.

به گزارش شفاآنلاین ،دکترمسعود پزشکیان عصر  پنجشنبه دردیدار نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برای همه ما وظیفه است با مدیریت صحیح از امکانات به نحوه مناسبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر نگاه واقع بینانه نسبت به دارایی ها وامکانات کشور گفت: با پول ایرانی نمی توان خدمات کشورهای اروپایی را ارایه کرد، اما می توان با مدیریت صحیح به مقصدی که آن کشورها رسیده اند، برسیم.

پزشکیان ادامه روش های درپیش گرفته شده درحوزه سلامت را نادرست دانست وافزود: با وضعیت موجود دو سال دیگر توان پاسخگویی به مردم را نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر هزینه های فعلی در موضوع پزشک خانواده مصرف شود، در طولانی مدت نتایج بهتری خواهد داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو درمجلس شورای اسلامی فرهنگ نادرست انجام اعمال تکراری درتشخیص بیماری را معضلی برای حوزه بهداشت ودرمان دانست وگفت: حضور روحانیون با دیدگاه و نگاه فرهنگی واجتماعی می تواند تاثیرات بسزایی در فرهنگ سازی حوزه سلامت داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: