کد خبر: ۲۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 06
شفا آنلاین- «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نمایندگی از نمایندگان سوال کننده از وزیر امور خارجه اعلام کرد که نمایندگان از پاسخ های «محمد جواد ظریف» قانع شده اند.
به گزارش شفا آنلاین، پس از توضیحات محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه به چهار سوال نمایندگان که «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد به نیابت از سایر نمایندگان از رییس دستگاه دیپلماسی این پرسش ها را مطرح کرد، «علی لاریجانی» رییس مجلس چندین بار از این نماینده پرسید که آیا از اظهارات وزیر خارجه قانع شده است یا خیر؟

کریمی قدوسی ابتدا پاسخ مناسبی نداد و رییس مجلس بار دیگر خطاب به این نماینده سوال کرد که آیا قانع شده اید؟

از آنجا که این نماینده پاسخ روشنی به این سوال لاریجانی نمی داد، رییس مجلس خطاب به نمایندگان، از آنان خواست برای رای گیری در صندلی های خود قرار گیرند تا رای گیری انجام شود اما نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در صندلی های خود ننشستند و دوباره لاریجانی از کریمی قدوسی پرسید که آیا قانع شده است یا خیر؟

در این هنگام باز هم کریمی قدوسی پاسخی نداد و خواهان توضیحات بیشتر ظریف در این باره بود که رییس مجلس اجازه صحبت کردن به وی نداد و گفت شما سخنان خود را بیان کردید، یک کلام بگویید بله یا خیر؟

در این هنگام بود که کریمی قدوسی گفت نظرش را اعلام کرده است.

سپس لاریجانی اعلام کرد که کریمی قدوسی از پاسخ های وزیر امورخارجه قانع شده است.

هنگامی که رییس مجلس از کریمی قدوسی سوال می پرسید که آیا قانع شده است یا خیر، برخی از نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت خواهان رای گیری شدند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی » نماینده رشت درباره علت اصرار نمایندگان عضو فراکسیون رهروان ولایت درباره رای گیری به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: می خواستیم با این رای گیری وزن تندروها و سوال کنندگان در مجلس مشخص شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: