کد خبر: ۲۱۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 21
تمام پنجره‌ها و اتاق‌های بیمارستان رازی به نرده و حفاظ مجهز شده است تا از هرگونه اقدام به فرار و خودکشی بیماران جلوگیری شود و اینکه ادعا شده بیمار از پنجره طبقه دوم ساختمان بیمارستان به بیرون پرت شده است صحت ندارد
شفاآنلاین>سلامت> مدیر بیمارستان رازی تبریز به دنبال انتشار خبر پرت شدن بیماری از پنجره طبقه دوم ساختمان بیمارستان رازی تبریز به بیرون‌ جزئیات این حادثه را  تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین،  قاسم خازن  امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: تمام پنجره‌ها و اتاق‌های بیمارستان رازی به نرده و حفاظ مجهز شده است تا از هرگونه اقدام به فرار و خودکشی بیماران جلوگیری شود و اینکه ادعا شده بیمار از پنجره طبقه دوم ساختمان بیمارستان به بیرون پرت شده است صحت ندارد.

وی در توضیح بیشتر این حادثه گفت: این بیمار که یک خانم ۳۰ ساله است در حال مصاحبه با روانشناس بیمارستان(Hospital) در اتاق مشاوره بود که از پزشک مشاور درخواست می‌کند، اجازه بدهد از بالکن اتاق برای هواخوری استفاده کند، روانشناس نیز پس از باز کردن قفل درب بالکن به درخواست او عمل می‌کند که بیمار به قصد فرار از ارتفاع حدودا ۳ تا ۴ متری خود را به زمین پرت می‌کند.

خازن همچنین ادعاهای مطرح شده در خصوص اقدام به خودکشی این بیمار و عدم نظارت کادر بیمارستان را تکذیب کرده و می‌گوید: این بیمار به هیچ‌وجه قصد خودکشی نداشته است و فقط به قصد فرار اقدام به این کار کرده است.
 
به گفته مدیر بیمارستان رازی حال این بیمار مساعد است و فقط از قسمت پای راست دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان امام رضا(ع) تحت درمان است.

در فضای مجازی خبری با عنوان حادثه در بیمارستان رازی تبریز منتشر شد که به نقل از شاهدان حادثه نوشته شده بود: بیماری از پنجره طبقه دوم ساختمان بیمارستان رازی تبریز به بیرون پرت شد.

طبق این خبر، عدم نظارت انتظامات و کادر اداری بیمارستان رازی تبریز علت این حادثه اعلام شده بود.

مرکز آموزشی، درمانی رازی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی، درمانی درسطح استان است که پذیرای بیماران روانی ومعتادان بوده و با تمامی توان در درمان(cure) و نگهداری آنها می‌کوشد.

این مرکز دارای 16 بخش با650 تخت ثابت 665 تخت فعال بخشهای پاراکلنیک است که شامل درمانگاه تخصصی ،ECT ,EEG,EMG,TCD، رادیولوژی ،سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه تخصصی و فیزیوتراپی بوده و با تیمی متشکل از متخصصان روانپزشکی، روانشناسان، متخصصان اعصاب، متخصصان داخلی و کارشناسان متعهد، ورزیده پرستاری و پیراپزشکی به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم و بیماران است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: