کد خبر: ۲۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 04
شفاآنلاين -سومين اجلاس رضايت مندي مشتري با رويكرد تجليل از واحد هاي مشتري مدار و پاسخگو در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاين ازروابط عمومي و امور بين الملل بيمه پارسيان، در اين اجلاس كه با تلاش انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان و انجمن مديريت كيفيت ايران، انجمن مهندسي صنايع و با حضور مديران و صاحبان صنايع و مسئولين عالي رتبه كشوري در مورخ يازدهم ارديبهشت ماه 1393 برگزار شد، از شركت هايي كه در موضوع رعايت حقوق مصرف كنندگان و مشتري مداري گام هاي مهم و موثري برداشته بودند و موجبات رضايت مشتريان خود را به نحو مطلوبي فراهم نموده، با اهداي نشان و لوح تقدير اين اجلاس قدرداني بعمل آمد.

به گزارش شفاآنلاين ،شركت بيمه پارسيان نيز كه همواره مشتري مداري را سرلوحه كار خود قرار داده و جلب رضايت بيمه گذاران و مشتريان خود را فراهم نموده است هر دو جايزه تنديس و لوح تقدير را به خود اختصاص داد و با اهداي تنديس و لوح تقدير از سوي مسئولين برگزار كننده اجلاس مورد تجليل قرار گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: