کد خبر: ۲۱۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 07
قرار بر این شد که فراکسیون زنان بعد از اتمام تعطیلات مجلس نشستی را با حضور مسئولان انجمن مامایی برای بررسی این دستورالعمل برگزار کند
شفاآنلاین>سلامت>  بندهایی از دستورالعمل ترویج زایمان طبیعی محل اختلاف واقع شده و باید مورد بازنگری قرار گیرد

به گزارش شفاآنلاین، رئیس فراکسیون زنان مجلس، از حضور متخصصان زنان و زایمان به منظور بررسی دستورالعمل ترویج زایمان طبیعی خبر داد و گفت: این نشست به منظور بررسی ابهاماتی که در خصوص برخی بندهای مندرج در دستورالعمل ترویج زایمان طبیعی وجود دارد، برگزار شد.

فریده اولادقباد ادامه داد: قرار بر این شد که فراکسیون زنان بعد از اتمام تعطیلات مجلس نشستی را با حضور مسئولان انجمن مامایی برای بررسی این دستورالعمل برگزار کند.

این نماینده مردم مجلس دهم، تصریح کرد: بی‌تردید ابهاماتی که در خصوص این دستورالعمل برای متخصصان (experts)زنان و زایمان ایجاد شده، نشان می‌دهد که بندهایی که محل اختلاف واقع شده است باید توسط مسئولان مربوطه مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: بررسی روند اجرای برنامه ششم توسعه در دستگاه‌های اجرایی که مهم‌ترین برنامه فراکسیون زنان مجلس است، همچنین بیان مطالبات پزشکان متخصص زنان و زایمان و انجمن مامایی در نشست با وزیر بهداشت و درمان (cure)از جمله موضوعاتی است که در دستورکار فراکسیون زنان مجلس قرار گرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: