کد خبر: ۲۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 28
فعالیت ما در اینجا از اوایل ماه صفر آغاز شده و تقریبا از پنجم صفر نیروهای هلال احمر کامل شده‌اند. در حال حاضر در این درمانگاه ۲۵ پزشک متخصص و عمومی به صورت ۲۴ ساعته ساعت و در چهار شیفت کاری فعال هستند. در هر شیفت نیز حداقل پنج پزشک بیماران را ویزیت می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت> مسئول درمانگاه جمعیت هلال احمر در هتل الماس شرق کربلا با بیان اینکه این درمانگاه با حضور نزدیک به ۲۵ پزشک به زائران خدمات ارائه می‌کنند، گفت: به صورت میانگین روزانه 2 هزار نفر به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر حمیدرضا دهقان در مورد ارائه خدمات پزشکی در درمانگاه جمعیت هلال احمر در هتل الماس شرق کربلا اظهار کرد: فعالیت ما در اینجا از اوایل ماه صفر آغاز شده و تقریبا از پنجم صفر نیروهای هلال احمر کامل شده‌اند. در حال حاضر در این درمانگاه ۲۵ پزشک متخصص و عمومی به صورت ۲۴ ساعته ساعت و در چهار شیفت کاری فعال هستند. در هر شیفت نیز حداقل پنج پزشک بیماران(patients) را ویزیت می‌کنند.

وی افزود: در این درمانگاه سه آمبولانس مستقر است همچنین در صورت نیاز به کار تخصصی بیشتر و بستری بیماران این بیماران به بیمارستان الحسین کربلا منتقل می‌شوند.

مسئول درمانگاه(Clinic) جمعیت هلال احمر هتل الماس شرق کربلا با اشاره به اینکه این درمانگاه مجهز به آزمایشگاه است، گفت: در این درمانگاه آزمایش‌هایی از جمله آزمایش خون را نیز انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: چند مترجم در درمانگاه حضور دارند که اگر بیماران عرب به ما مراجعه کنند به عنوان رابط پزشک و بیمار  فعالیت می‌کنند.

دهقان در مورد میزان مراجعه کنندگان به درمانگاه گفت: به صورت میانگین تقریباً روزی ۲ هزار نفر مراجعه کننده داریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: