کد خبر: ۲۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 03
در گفتگوی اختصاصی دکترپیوندی با شفا آنلاین اعلام شد:
شفا آنلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مهم ترین برنامه ما در این دانشگاه در سال جدید اجرای صحیح و منطقی طرح تحول سلامت است.

دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: طرحی  که بر این مبنا پایه ریزی شده حاکی از آن است که بتوانیم  افزایش رضایتمندی  در بیماران بستری و سرپایی رابرقرار کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت های  وزارت بهداشت و تمامی پزشکان وکارسناسان ومتخصصین و پرسنل بتوانیم رضایتمندی مردم را به دست آوریم.
رئیس سازمان نظام پزشکی تهران درباره برنامه های درمان نیزخاطرنشان کرد: در این بحث گسترش فضاهای درمانی؛آموزشی و بحث گسترش آموزش های مجازی خودمان را پیش رو داریم.
وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید در بحث پژوهش به صورت کاربردی تر که منجربه تولید ثروت و فناوری در دانشگاه می شود گام بر  داریم تا برای استفاده از این فضا رابطه صنعت و دانشگاه را مقداری نزدیک تر کنیم.
دکترپیوندی اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منابع ثروتی را پیدا کرده ایم که با تغییر کاربری ها،با افزایش بهره وری و ارتباطی که با شهرداری برقرار خواهیم کرد  بتوانیم از منابع خودمان استفاده کنیم.
وی افزود:درتلاش هستیم با استفاده از منابع موجود و فروش دانشکده های پراکنده این دانشگاه  تجمیع دانشگاه  را شکل دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: در واقع با تجمیع دانشکده های این دانشگاه کمک شایانی به ایجاد آرامش در حوزه آموزش و پژوهش می شود. ضمن این که هزینه ها کاهش می یابند و ما هم به درستی به وظایفمان عمل خواهیم کرد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: