کد خبر: ۲۱۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 07
نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه و جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت و با شعار "رسانه‌های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت" در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود
شفاانلاین>سلامت> نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در روزهای 25 و 26 مهرماه جاری در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه و جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت و با شعار "رسانه‌های دیجیتال، نبض اجتماعی شدن سلامت" در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

این جشنواره در روزهای 25 و 26 مهرماه و در بخش‌های "بازی‌های رایانه‌ای"، "تلفن همراه"، "نرم‌افزارهای رایانه‌ای"، "وب سایت و وبلاگ اطلاع‌رسانی، آموزشی"، "سرویس‌ها و خدمات الکترونیک سلامت"، "شبکه‌های اجتماعی"، "سامانه‌های هوشمند سلامت" و "هنرهای دیجیتال" با حضور فعلان حوزه دیجیتال برگزار می‌شود.

علاوه بر آن "شتاب‌دهنده برتر سلامت"، "دانشگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های برتر در حوزه تولید رسانه‌های دیجیتال سلامت"، "شرکت برتر در حوزه تولید رسانه‌های دیجیتال"، "استارت آپ برتر سلامت"، ""مقالات و پژوهش‌های مرتبط با رسانه‌های دیجیتال" و "بخش بین‌الملل (آثار دیجیتال ایرانی که توانسته‌اند در کشورهای دیگر فروش داشته باشد)" به عنوان بخش‌های جنبی این جشنواره تعریف شده است.

بر این اساس در این جشنواره تمامی آثار و خدمات مرتبط با تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

امیرحسین اسدی، دبیر جشنواره(Festival) رسانه‌های دیجیتال سلامت از راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مرکز تا اواسط مهر ماه جاری به منظور ارائه خدماتی چون "خدمات منتورینگ و مشاوره"، "تامین سرمایه اولیه"، "تامین بازار" و "همکاری در اخذ برخی از مجوزهای قانونی" راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این مرکز درصدد هستیم که بتوانیم حداقل تا پایان سال در زمینه برگزاری 30 استارت‌آپ حوزه سلامت دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم.

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در ادامه تأکید کرد: ما در منطقه از لحاظ کاربری اینترنت جایگاه خوبی داریم و ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان حدود 82 درصد است، همچنین نزدیک به 60 میلیون گوشی و ابزارهای هوشمند در اختیار مردم ایران است که از این‌ پتانسیل‌ها می‌توان در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال سلامت(Health) استفاده کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: