کد خبر: ۲۱۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 02
تخت های اورژانس کشور دو برابر شده است و تا پایان سال آمار تعداد تخت های بیمارستانی حداقل در تهران 2 هزار عدد اضافه می شود
شفاآنلاین>سلامت> معاون درمان وزارت بهداشت بااشاره به افزوده شدن ۴۰ هزار تخت به بیمارستان‌های کشور از رشد ۲ برابری تخت‌های اورژانس بیمارستانی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تخت های اورژانس کشور دو برابر شده است و تا پایان سال آمار تعداد تخت های بیمارستانی حداقل در تهران 2 هزار عدد اضافه می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به پروژه هایی که در حوزه درمان وزرت بهداشت در دست احداث هستند و تعداد تخت هایی که به بیمارستان ها(hospitals) اضافه می شود، گفت: در مجموع بالای 40 هزار تخت بیمارستانی در بخش دولتی و خصوصی پروژه نیمه کاره داریم و مشکلی در پذیرش بیماران در بیمارستان ها نداریم.

افزایش ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان های خصوصی

جان بابایی با بیان اینکه امسال ظرفیت پذیرش بیمار (Patient)در بیمارستان های خصوصی را بالا برده ایم، اظهار کرد: امسال 0.3 ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان های خصوصی را افزایش دادیم، پیش از ان سهم پذیرش در بخش خصوصی را که 0.7 بود به یک افزایش دادیم یعنی یک تخت به ازای هزار نفر در بیمارستان های خصوصی و 1.5 تخت به ازای هزار نفر در بیمارستان های دولتی داریم.

وی در زمینه ساخت همراه سراها در کنار بیمارستان ها گفت: کار ساخت همراه سرا به عهده وزارت بهداشت نیست و بخش خصوصی متولی آن است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: