کد خبر: ۲۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 09
امیدواریم با کمک نماینده مردم پیرانشهر در مجلس و استاندار، این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد، البته این پروژه مستلزم برگزاری جلسه‌ای در تهران با موضوع تامین اعتبار خواهد بود. این پروژه به ۲۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن در بودجه پیش بینی شده است. امیدواریم که با تامین اعتبار لازم، این بیمارستان زودتر به مردم تحویل داده شود
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در پیرانشهر بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث  پیرانشهر،  گفت: خوشبختانه تصمیم‌هایی که در سفر قبلی گرفته شد، در حال اجراست و مجتمع آموزش عالی، پایگاه بهداشتی و مرکز جامع خدمات سلامت<Health> در حاشیه جاده مرزی حداکثر ظرف چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی پیرانشهر به عنوان پروژه مهم این استان، ۶۴ درصد پیشرفت دارد، افزود: امیدواریم با کمک نماینده مردم پیرانشهر در مجلس و استاندار، این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد، البته این پروژه مستلزم برگزاری جلسه‌ای در تهران با موضوع تامین اعتبار خواهد بود. این پروژه به ۲۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن در بودجه پیش بینی شده است.  امیدواریم که با تامین اعتبار لازم، این بیمارستان زودتر به مردم تحویل داده شود.

وزیر بهداشت  بر کمبود نیرو در حوزه سلامت در پیرانشهر خاطرنشان کرد: استخدام نیرو در حوزه اختیارات وزیر بهداشت نیست. تعداد نیرو در کشور کم است و باید مجوز جذب نیرو داده شود. علاوه بر این رییس جمهور، دو معاون در سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه دارد که در این مورد تصمیم گیری می کنند. ما پیشنهاد جذب نیرو را به این سازمان‌ها می‌دهیم، پس از تصویب توسط آن‌ها، این مهم باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وزیر بهداشت در سفر خود به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرستان پیرانشهر؛ نقطه صفر مرزی غرب کشور، از پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید کرد.

 دکتر سید حسن هاشمی ابتدا از پروژه ساخت مرکز جامع خدمات سلامت شماره ۳ کهنه خانه شهرستان پیرانشهر بازدید کرد.

این مرکز بهداشتی و درمانی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است و در حال حاضر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت همچنین از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی پیرانشهر بازدید و بر تسریع در تکمیل این بیمارستان<Hospital> تاکید کرد.

عملیات ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه و زیربنای ۸۵۰۰ متر مربع از سال ۹۱ آغاز شده و دارای ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی است.

هاشمی همچنین از پایگاه سلامت زرگتن شهرستان پیرانشهر و پروژه در حال ساخت مرکز آموزش بهورزی این شهرستان بازدید کرد.


همچنین عملیات ساخت طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده با ظرفیت ۱۴۱ تخت بستری با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

 این پروژه درمانی قرار است در زمینی به مساحت ۱۰۰۸۰ متر مربع در ۴ طبقه ساخته شود.

پروژه طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) نقده دارای ۱۴۱ تخت بستری، ۸ اتاق عمل و بخش های آزمایشگاه، بستری و مراقبت های ویژه خواهد بود.

برای ساخت فاز اول این پروژه ۱۲۰ و برای ساخت فاز دوم، ۳۷۵ میلیارد ریال، اعتبار برآورد شده است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: