کد خبر: ۲۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 06
اگر ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص داده نشود، بطور حتم بیماران با مشکلات جدی در آینده روبرو می‌شوند.
شفا آنلاین>سلامت>عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه عدم تخصیص  ارز برای دارو و تجهیزات پزشکی شوخی بردار نیست،گفت: واردات تجهیزات پزشکی اورژانسی و دارو در اولویت قرار بگیرد.
به گزارش شفا آنلاین:منوچهر جمالی سوسفیدرباره عدم تخصیص ارز برای واردات دارو و تجهیزات  پزشکی، گفت: اگر ارز برای واردات دارو<medicine> و تجهیزات پزشکی اختصاص داده نشود، بطور حتم بیماران با مشکلات جدی در آینده روبرو می‌شوند.

نماینده مردم رودبار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تخصیص ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در کمیسیون بهداشت ودرمان جلساتی داشته ایم  و بر این مبنا مقرر شده است که تمام مسئولان مرتبط برای رفع مشکلات این حوزه همت گمارند تصریح کرد: زمانی که بیمار به بیمارستان مراجعه می‌کند، بطور حتم برای خدمات رسانی به بیماران نیازمند دارو و تجهیزات پزشک<Medical Equipment> هستیم و بدین معنا می بایست تامین ارز برای دارو با جدیت در اولویت قرار بگیرد.

جمالی سوسفی افزود: نباید برای تخصیص ارز برای تامین دارو  و تجهیزات پزشکی تعلل کرد زیرا اگر به تامین دارو بیماران  توجه ویژه  نشود به این قشر بسیار لطمه  وارد می‌شود  و این در حالی است که شکی نیست در برخی از داروها با کمبود  روبرو هستیم اما باید هرچه سریعتر این نوع مشکلات را حل کرد.


 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: اگر حمایت از تخصیص دارو و تجهیزات  پزشکی از وزارت  بهداشت  ودرمان انجام نشود به منزله این مسئله است که از وزارت بهداشت ودرمان حمایت‌های لازم انجام نشده و این درحالی است که این عدم حمایت بدین معنا است که ما از مردم در این راستا حمایت‌های لازم را انجام ندادیم.خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: