کد خبر: ۲۰۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 28
یک جست‌و‌جوی کوچک در فضای مجازی کافی است تا با هزاران تبلیغ این چنینی روبه‌رو شویم؛ تبلیغاتی که آنقدر هنرمندانه آماده شده‌اند که با وجود آگاهی از نادرستی آنها بازهم وسوسه می‌شویم حتی برای یکبار هم شده آن را امتحان کنیم
شفاآنلاین>سلامت> بدون هیچ عارضه‌ای بینی خود را کوچک کنید»، «با استفاده از دستگاه کوچک کننده..... بدون عمل، بینی خود را کوچک و زیبا کنید»، «با کمترین هزینه و آسان‌ترین راه بینی خود را کوچک کنید، کرم و دستگاه....معجزه می‌کند».

به گزارش شفاآنلاین، یک جست‌و‌جوی کوچک در فضای مجازی(Cyberspace) کافی است تا با هزاران تبلیغ این چنینی روبه‌رو شویم؛ تبلیغاتی که آنقدر هنرمندانه آماده شده‌اند که با وجود آگاهی از نادرستی آنها بازهم وسوسه می‌شویم حتی برای یکبار هم شده آن را امتحان کنیم.

دکترعلیرضا صابری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می‌گوید: بینی از پوست، مخاط، استخوان و غضروف تشکیل شده است از این‌رو هرگونه تغییر در شکل و اندازه آن به تغییر در موارد ذکر شده بستگی دارد.

وی در پاسخ به اینکه دستگاه‌های کوچک‌کننده بینی چقدر مؤثر هستند، ‌تأکید می‌کند: پرواضح است که هیچ یک از دستگاه‌ها یا پماد‌هایی که این روزها تبلیغ می‌شود به هیچ عنوان کارساز نیست و اگر تغییری جزئی در شکل بینی ایجاد کنند هم موقت و برگشت‌پذیر خواهد بود.

دکتر صابری با تأکید بر اینکه هرگونه تبلیغات در این زمینه صددرصد کذب است، خاطرنشان می‌کند: تغییر شکل و سایز بینی تنها به مدد دانش، مهارت و تجربه پزشک امکان پذیر است. بسیاری از افراد برای فرار از عوارض(Complications) جراحی‌های زیبایی به سراغ چنین روش‌هایی می‌روند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: