کد خبر: ۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 21
شفا آنلاین-افزودن مقادیر زیاد میوه و سبزیجات به رژیم غذایی و کاهش مصرف شکر، گوشت و کافیین از جمله راهکارهایی هستند که به جوان نگه داشتن پوست کمک می کنند.
به گزارش شفا آنلاین، روزنامه دیلی میل در شماره امروز خود برنامه ای برای جوان نگه داشتن پوست منتشر کرده است که با رعایت آن می توان در طول 28 روز شاهد تاثیر آن بر پوست بود.

این برنامه با یک سم زدایی سه روزه آغاز می شود که عبارت است از مصرف نکردن گوشت و کافیین و مصرف نامحدود سبزیجات به وی‍ژه در صورت امکان به صورت خام.

بعد از این سه روز برنامه سم زدایی، یک رژیم غذایی سالم ارائه شده که شامل مصرف مقدار کمی کافیین، گوشت سفید مانند مرغ و ماهی و پرهیز از مصرف لبنیات و قند است.

در این برنامه آمده است که پس از صرف یک صبحانه کامل، برای نهار و شام نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات، یک چهارم آن را با پروتیین هایی مانند مرغ، ماهی، لوبیا، عدس و یک چهارم دیگر را با کربوهیدارت هایی مانند سیب زمینی و یا برنج باسماتی پر کنید.

برای دسر هم می توان از میوه های غنی از آنتی اکسیدان مانند انار، موز و انواع توت استفاده کرد.

علاوه بر تغییر رژیم غذایی و نوشیدن هشت لیوان آب، دم نوش ها و آب سبزیجات تازه می توان از مکمل هایی مانند امگا3، کلسیم، روی، منیزیم ، منگنز ویتامین های دی، سی، ب 3 و ب 6 استفاده کرد.
برچسب ها: جوان ، پوست ، رژیم غذایی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: