کد خبر: ۲۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 02
دانشجویان رشته‌های گروه پرستاری همزمان با تحصیل در دانشکدههای پرستاری برای گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی در بخشهای مختلف بیمارستانی و مراکز درمانی حضور مییابند

شفا آنلاین>سلامت>معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد که کد رشته‌های پرستاری اعلام شده برای دانشگاه‌های علوم پزشکی "بندرعباس" و "کردستان" در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری با سایر کد رشته‌های پرستاری اعلامی دانشگاه‌های علوم پزشکی هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش شفا آنلاین: دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری با اعلام اینکه داوطلبینی که در رشته‌های گروه پرستاری پذیرفته می‌شوند، در مقطع کارشناسی چهار سال در دانشکده‌های پرستاری و مامایی تحصیل می‌کنند افزود: دانشجویان رشته‌های گروه پرستاری همزمان با تحصیل در دانشکدههای پرستاری برای گذراندن دوره‌های کارآموزی<Internship courses> و کارورزی در بخشهای مختلف بیمارستانی و مراکز درمانی حضور مییابند.

معاون پرستاری افزود: هر ساله ظرفیتهای رشتههای گروه پرستاری طبق اعلام دانشگاه‌ها از طریق سازمان سنجش در دفترچه کنکور سراسری منتشر می‌شود و در دفترچه اعلامی امسال مطلبی در رابطه با کد رشته‌های پرستاری در دانشگاه‌های علوم پزشکی بندرعباس و کردستان اعلام شده بود که باعث برداشتهای متفاوت شد.

 حضرتی خاطر نشان کرد: این کدهای اعلام شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی بندرعباس و کردستان با کد رشته‌های پرستاری در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی هیچ تفاوتی ندارد و دانشجویان این دانشگاه‌ها برای گذراندن دوره‌های بالینی میتوانند از ظرفیت بیمارستانهای میناب و سقز نیز استفاده کنند.


 معاون پرستاری همچنین افزود: بحثی که در رابطه با کد رشته‌های پرستار بیمارستانی در سال گذشته وجود داشت به طور کامل خاتمه یافته و گروه‌های مختلف پرستاری از این جهت نگران نباشند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: