کد خبر: ۲۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 19
ربیعی:
شفا آنلاین -وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد سازمان تأمین‌اجتماعی را طی ماه‌های اخیر ممتاز دانست و گفت: امیدوارم شاهد تداوم روند رو به رشد این سازمان باشیم.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی ربیعی در همایش «تبیین استراتژی و برنامه‌های سال 93 سازمان تأمین‌اجتماعی باتوجه به سیاست‌های کلان حوزه سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری»، اصلاح نظام خدمت‌رسانی و ارتقای‌کیفیت خدمات را تنها با تلاش و همت مدیران و کارکنان دلسوز و تلاشگر امکان‌پذیر دانست.
وی کسب رضایت مردم را بزرگترین دستاورد سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: تأمین‌اجتماعی در جامعه تأثیر زیادی دارد و با همدلی و همراهی بدنه اجرایی می‌توانیم شاهد تحول جدی در خدمت‌رسانی این سازمان باشیم.
دکتر ربیعی تحولات و اقدامات انجام شده در تأمین‌اجتماعی طی ماه‌های اخیر را ممتاز دانست و گفت: برای اولین بار در تأمین‌اجتماعی افزایش مستمری‌ها به موقع اعمال شد و بودجه سازمان نیز در موعد مقرر به تصویب رسید.
وی پرداخت مناسب مطالبات مراکز طرف قرارداد را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر برشمرد و افزود: درحال‌حاضر مطالبات مراکز درمانی از تأمین‌اجتماعی به روز است.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی حفظ فضای آرام کاری و بهبود فرهنگ سازمانی را استراتژی فعالیت تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: در سازمان تأمین‌اجتماعی باید ثبات و احترام به کار کارشناسی مورد توجه باشد و باید به برنامه‌ها وفادار باشیم و از انجام کارهای سلیقه‌ای پرهیز کنیم.
دکتر ربیعی تخصصی شدن فعالیت‌ها را از مهمترین راهکارها برای ارتقای سازمانی دانست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: