کد خبر: ۲۰۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 24
جمعیت نیازمند به بیمارستان این شهرستان مجبور هستند خدمات مورد نیاز خود را از بیمارستان های بجنورد و آشخانه دریافت کنند که البته بیشتر آن‌ها به بجنورد سفر می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان یکی از نیازهای اصلی شهرستان 27 هزار نفری راز و جرگلان است.

به گزارش شفاآنلاین، «علی قربانی»  با اشاره به این‌که راز و جرگلان یکی از شهرستان مرزی این استان است و قسمت اعظم جمعیت آن در روستاها زندگی می‌کنند، افزود: جمعیت نیازمند به بیمارستان این شهرستان مجبور هستند خدمات(Services) مورد نیاز خود را از بیمارستان های بجنورد و آشخانه دریافت کنند که البته بیشتر آن‌ها به بجنورد سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که فاصله روستاهایی که در نقاط مرزی این شهرستان قرار دارند با بجنورد خیلی زیاد است و از سوی دیگر مسیر تردد کوهستانی است ساخت یک بیمارستان در این منطقه الزامی است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی سال های اخیر مراکز بهداشتی و تعدادی مراکز جامع سلامت در روستاهای این شهرستان راه اندازی شده است اما این مراکز نمی توانند نیاز افرادی که بیمارستان(Hospital) دارند را مرتفع کنند.

قربانی تصریح کرد: ساخت بیمارستان در این منطقه یکی از پروژه‌های مصوب در این استان بوده که پس از گذشت مدتی تبدیل به ساخت مرکز درمان بستر شد.

نماینده پنج شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس خاطرنشان کرد: اما مسئولان نتوانستند حتی ساخت همین مرکز را نیز به سامان برسانند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: