کد خبر: ۲۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 16
ربیعی خبر داد:
شفا آنلاین-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تامین امنیت غذایی محرومان با اجزای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: باید کلمه اهدا را جایگزین انصراف کرده و جنبش اهدای یارانه تشکیل شود.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی ربیعی در حاشیه همایش بیمه های همگانی که روز چهارشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص هدفمندی یارانه ها نیز افزود: در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به امنیت غذایی محرومان و نیازمندان توجه ویژه ای شده و وظیفه شناسایی محرومان نیازمند امنیت غذایی به وزارت رفاه سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه جنبش اهدا یارانه باید تشکیل شود، تصریح کرد: باید در هدفمندی یارانه ها انصراف را به اهدا تغییر نام دهیم به طوریکه در این رابطه نیز جنبشی تشکیل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت نام برای بیمه همگانی افراد فاقد بیمه تاکید کرد: بودجه و امکانات تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه از سوی دولت تامین شده و سرانه آن نیز مشخص شده است به طوریکه از اول اردیبهشت ماه دفاتر سازمان بیمه سلامت و همچنین سامانه این سازمان آماده ثبت نام از افراد فاقد بیمه هستند.

ربیعی همچنین در مورد تجمیع سازمان‌های بیمه‌گر نیز گفت: موضوع تجمیع امری پیچیده است که باید ابتدا ساز و کارهای آن فراهم شود و سپس اجرا شود. در حال حاضر نیز این موضوع در وزارتخانه پیگیری و دنبال می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: