کد خبر: ۲۰۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۷ - 2018July 03
در این دیدار، دو طرف ضمن تاکید بر توسعه روابط و همکاری در زمینه‌های بهداشتی، دارویی، علم و فن آوری، سرمایه گذاری برای ساخت پروژه های بیمارستانی، تحقیقات دارویی و علمی مشترک، کمک به رفع مشکلات مربوط به نقل و انتقال مالی در بخش سلامت را نیز مورد بررسی و تاکید قرار دادند
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت کشورمان در سفر به سوئیس با "اشنایدر آمان" - وزیر اقتصاد و آموزش این کشور دیدار و گفتوگو کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در این دیدار، دو طرف ضمن تاکید بر توسعه روابط و همکاری در زمینه‌های بهداشتی، دارویی، علم و فن آوری، سرمایه گذاری برای ساخت پروژه های بیمارستانی، تحقیقات دارویی و علمی مشترک، کمک به رفع مشکلات مربوط به نقل و انتقال مالی در بخش سلامت را نیز مورد بررسی و تاکید قرار دادند.

در ادامه، روسای شرکت‌های عمده سوئیسی فعال در ایران زمینه‌های همکاری‌های مشترک با حوزه سلامت را تشریح کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در پایان جلسه نیز، وزرای بهداشت جمهوری اسلامی ایران و سوئیس بار دیگر بر تعهد خود بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

گفتنی است، در سفر  رییس جمهور کشورمان  و هیات همراه به اتریش و سوئیس، سند همکاری‌های جامع بهداشتی بین وزارت بهداشت ایران و وزارت بهداشت عمومی فدرال سوئیس و سند ثبت دیابت و بیماری‌های غیرواگیر با اتریش به امضا خواهد رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: