کد خبر: ۲۰۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷ - 2018June 30
چند روز قبل زوج جوانی به دادسرای جنایی تهران رفته و مدعی شدند که فرزند پسرشان زنده است و بیمارستان به دروغ به آنها گفته که بچه شان فوت کرده است
شفا آنلاین>سلامت>زوج جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران ضمن شکایت از کادر پزشکی یکی از بیمارستان‌های تهران مدعی شدند با آنکه مطمئن هستند نوزادشان زنده به دنیا آمده اما پزشک به آنها گفته نوزاد فوت شده و او را دفن کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین، این زوج از بازپرس جنایی خواستند تا با صدور دستور انجام آزمایش دی‌ ان‌ ای  روی نوزاد دفن شده ابهامات این پرونده را روشن کند.

چند روز قبل زوج جوانی به دادسرای جنایی تهران رفته و مدعی شدند که فرزند پسرشان زنده است و بیمارستان به دروغ به آنها گفته که بچه شان فوت کرده است.

با شکایت زوج جوان پرونده‌ای در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. زن جوان در تحقیقات گفت: 4 سال قبل ازدواج کردم و بعد از سه سال باردار شدم. سونوگرافی(sonography) نشان می‌داد که فرزندمان پسر است و ما بی‌صبرانه منتظر تولدش بودیم. در طول مدت بارداری همه آزمایش‌های لازم را انجام دادم که معلوم شد وضعیت جنینم خوب است.

او ادامه داد: هنگام زایمان با بیمارستان توافق کردیم که از تولد نوزادمان در اتاق عمل فیلمبرداری شود و بیمارستان هم با این موضوع موافقت کرد. قرار شد آنها فیلمبرداری را انجام داده و فیلم تولد را به صورت سی‌دی به ما بدهند. من برای زایمان(giving birth) رفتم موقع زایمان صدای گریه بچه‌ام را شنیدم و حتی از فیلمبردار خواستم که از بچه فیلم بگیرد.

زن جوان گفت: اما بعد از انتقال من به اتاق مادران به من گفتند که‌ بند ناف بچه دور گردنش پیچیده شده و بچه‌ام مرده است. مسئولان بیمارستان حتی به من گفتند که جسد پسرم را دفن کرده‌اند. آنها فیلمی را هم که از من گرفته بودند ندادند و گفتند چون بچه فوت کرده فیلم را حذف کرده‌اند. بعد هم گواهی دفن را به ما دادند اما در گواهی فوت نوشته شده بود که در معده نوزاد شیر بوده است.

همین مسأله شک مرا برانگیخت و تصور می‌کنم که نوزادی که دفن شده است فرزند من نیست و نوزادم زنده است.

به دستور بازپرس محسن مدیر روستا تحقیقات در این رابطه آغاز شد. همچنین قرار است آزمایش دی‌ان‌ای صورت گیرد تا مشخص شود که جسد دفن شده متعلق به نوزاد این زوج است یا خیر.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: