کد خبر: ۲۰۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018June 28
این آزمون همزمان با آزمون ارشد علوم پزشکی برگزار می‌شود از این رو به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبین آزمون دستیاری پیش آید ، با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی بعد از ظهر برگزار شود
شفا آنلاین>اجتماعی>سی و دومین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی روز پنجشنبه ۱۴ تیر ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ (۲:۳۰ بعدازظهر) برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، این آزمون همزمان با آزمون ارشد علوم پزشکی برگزار می‌شود از این رو به دلیل مشکلاتی که ممکن بود برای داوطلبین آزمون دستیاری(Assistant exam) پیش آید و همچنین حجم بالای دانشجویان کارشناسی ارشد که در نوبت صبح آزمون خواهند داشت،  با هماهنگی و برنامه ریزی مرکز سنجش آموزش پزشکی مقرر شد آزمون ورودی دستیاری دندانپزشکی بعد از ظهر برگزار شود که پیش از این از سوی دکتر حسین رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اعلام شده بود.

با توجه به تغییر ساعت و به دلیل کاهش استرس و رفع دغدغه داوطلبین با نظر شورای مدیران معاونت آموزشی مقرر شد زمان بیشتری برای این آزمون در نظر گرفته شود. آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی که مخصوص دستیاران شاغل به تحصیل است با هماهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی و دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دانشکده های محل تحصیل دانشجویان برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: