کد خبر: ۲۰۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 2018June 24
گرانی از آینده و نحوه اجرای طرح تحول سلامت همواره یکی از دغدغه‌هایمان بود به طوری که اگر منابع به درستی تامین و پیش‌بینی نشود با مشکلات بسیاری روبرو می‌شویم
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کار گروهی در مجلس با هدف رفع مشکلات حوزه سلامت تشکیل شده است.

به گزارش شفا آنلاین، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اقدامات بیمه سلامت(Health insurance) را مثبت ارزیابی کرد و افزود:نگرانی از آینده و نحوه اجرای طرح تحول سلامت همواره یکی از دغدغه‌هایمان بود به طوری که اگر منابع به درستی تامین و پیش‌بینی نشود با مشکلات بسیاری روبرو می‌شویم، ولی با اقدامات منطقی و مثبت بیمه سلامت به خصوص در جهت مدیریت منابع و مصارف این نگرانی و دغدغه حل شده است.

جلوگیری از اجرای برخی خدمات غیرضروری در حوزه سلامت
وی ادامه داد: لازم است که از برخی خدمات و اقدامات غیر ضروری که در نظام سلامت شاهد آن هستیم با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی منسجم جلوگیری شود؛ باید با تدبیر اقدامات را انجام داده و در بخش‌هایی که نیاز واقعی مردم است اقدامات موثری را انجام دهیم. مجلس در خدمت بیمه سلامت و مردم است و تا رسیدن به اهداف همراهی لازم را خواهد داشت.

خدادای با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا خدشه‌ای به طرح تحول سلامت وارد نشود و این طرح با شدت پیش رود، گفت: کارگروهی در مجلس به منظور حل مشکلات و معضلات موجود به خصوص در حوزه سلامت تشکیل شده تا در نهایت به جمع بندی مشترکی دست یابیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک سه جانبه میان بیمه سلامت، مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور رفع مشکلات در این حوزه در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: