کد خبر: ۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 12
شفا آنلاین:مدیرعامل شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش 113هزار و 727 نسخه دارویی ارائه شده از سوی بیماران امراض مختلف در 6 ماهه دوم سال 92 به داروخانه مرکزی هلال احمر خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،«غلامرضا رضایی فر» با اعلام این مطلب افزود: همچنین در ماه های بهمن و اسفند ماه سال 92 پذیرش نسخه از سوی بیماران مراجعه کننده به این داروخانه افزایش چشمگیری نسبت به مشابه سال قبل داشته است.

وی توضیح داد:سیاست کلان جمعیت هلال احمر و مدیریت ارشد سازمان تدارکات پزشکی این جمعیت ارائه خدمات دارویی مناسب به بیماران در اقصی نقاط کشور است.

رضایی فر توضیح داد: تامین داروهای حیاتی و کمیاب از منابع معتبر خارجی و توزیع به موقع آنها برای درمان بیماران و افراد کم برخوردار و توسعه مراکز توزیع دارو در سراسر کشور از جمله برنامه های مهم این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال احمر ادامه داد: طبق اساسنامه مصوب جمعیت هلال احمر، فعالیت های سازمان تدارکات پزشکی و این شرکت مشتمل بر تهیه، تولید و توزیع داروهای شیمیایی و گیاهی، تجهیزات پزشکی راهبردی، مواد اولیه دارویی و همچنین ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعه کنندگان به داروخانه های جمعیت هلال احمر است.

رضایی فرد تجهیز مراکز توزیع دارویی هلال احمر به انبارهای مجهز و منطبق با الزامات وزارت بهداشت و زنجیره سرد توزیع دارو را از جمله مهمترین اقدامات این شرکت در سال گذشته ذکر کرد و گفت: با همکاری صمیمانه مدیران عامل جمعیت های هلال احمر در استان ها این شرکت تلاش دارد داروهای حیاتی و پرونده ای را علاوه بر تهران به تمام نقاط کشور ارسال و در اختیار متقاضیان و بیماران قرار دهد.

وی با قدردانی از همکاری بی شائبه وزارت بهداشت و مسئولان سازمان غذا و دارو با این شرکت برای تسهیل در تأمین و واردات به موقع داروهای مورد نیاز مردم و صدور مجوزهای لازم برای فعالیت مراکز استانی این شرکت، ابراز امیدواری کرد که در سال جاری تمام نقاط کشور تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفته و مجموعه هلال احمر گام های بلندی را در زمینه تأمین داروهای مورد نیاز مردم و واکسن های مورد نیاز کشور بردارد.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال آمادگی کامل این شرکت را برای اجرایی شدن اهداف و برنامه های دارویی وزارت بهداشت را اعلام و تصریح کرد: شرکت سها هلال مجری سیاست های کلان جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت بوده و براساس اهداف متعالی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر تلاش خواهد کرد شایسته ترین خدمات را به مردم و بیماران متقاضی دریافت انواع دارو ارائه کرده و در مواقع ضروری نسبت به رفع هرگونه بحران دارویی اقدام کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: