کد خبر: ۲۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - 2014April 12
شفا آنلاین:رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت در مدارس پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته سلامت از اول اردیبهشت ماه، برای نخستین بار مسابقه پیام رئیس‌جمهور با سئوال «چه کار کنیم از سلامت خودمان مراقبت کنیم؟»، برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین،مسعود ثقفی افزود: برنامه های هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" در مدارس شهر تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه نخستین روز این هفته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران است، تصریح کرد: برگزاری دوره 16 ساعته برای مراقبان سلامت با موضوع "آموزش پیشگیری و کنترل عوامل خطرساز بیماری های قلبی و عروقی" از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته ثقفی، برگزاری مسابقه دانستنی های تغذیه سالم ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول و برگزاری جشنواره سالم زیستن با قلب سالم از برنامه های این هفته است.

وی درباره اینکه آیا برنامه ای برای آموزش دانش آموزان در زمینه بیماری های مقاربتی دارند، توضیح داد: آموزش و پرورش برنامه ای در حوزه آموزش با این موضوع ندارد و بیشتر این برنامه ها در دستور کار وزارت بهداشت است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: