کد خبر: ۱۹۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 14
هر لباسی که خودتان در خانه می پوشید می توانید به نوزاد هم بپوشانید. البته لباس نوزاد باید همیشه یک لایه بیشتر از والدین باشد. اگر آستین بلند می پوشید برای نوزاد هم همین لباس را بپوشانید.

شفا آنلاین>سلامت>شما لباس نوزاد را چند مرتبه در روز عوض خواهید کرد، پس اهمیت دارد که لباس‌هایی با طراحی ساده و دکمه‌های آسان بازشو تهیه کنید. لباس‌هایی راحت و نرم،<. Comfortable and comfortable clothes> بدون عناصر اضافه و چین و چروکهای زائد بهترین گزینه شماست.

به گزارش شفا آنلاین:هر لباسی که خودتان در خانه می پوشید می توانید به نوزاد هم بپوشانید. البته لباس نوزاد باید همیشه یک لایه بیشتر از والدین باشد. اگر آستین بلند می پوشید برای نوزاد هم همین لباس را بپوشانید. اگر او را بیرون می برید یک لایه بیشتر باید تنش کنید چون به این ترتیب خیالتان راحت است که با تغییر شرایط آب و هوایی نوزاد سردش نمی شود.

لباس راحت انتخاب کنید

لباس کودک باید بزرگ راحت و به اندازه‌ای گشاد باشد که برای پوشکش جا باشد. برخی از لباسها هستند که از جلو یک تکه باز دارند که بند ناف نوزاد میتواند در جریان هوا قرار بگیرد و نوزاد اذیت نشود. البته این نوع لباس بیشتر در روزهای گرم مناسب است.

لباس نوزاد را با صابون بشویید

بثورات در نوزادان شایع است چون پوست حساسی دارند بنابراین باید لباسها را با صابون جدید بشویید. برای کمک به پیشگیری از بثورات بهتر است همه لباسها و حوله هایی که نوزاد میخواهد استفاده کند قبل از استفاده بشویید.

جنس لباس با توجه به فصل تغییر می کند

پارچه‌ای که برای لباس نوزاد انتخاب میکنید کاملا بستگی به محل زندگی شما و فصل سال دارد. اگر در سرما باشد باید پارچه‌های گرم و نرم که از کتان یا تهیه شده انتخاب کنید و اگر در فصل گرما باشد باید از لباسهای نخی استفاده کنید. البته جنس پارچه باید به گونه ای باشد که پوست نوزاد را تحریک نکند و باعث نشود او عرق کند.

اگر مهمان به خانه‌تان می‌آید و میخواهید نوزادتان به اصطلاح شیک باشد می توانید از لباس‌های مخملی و بافتنی دیگر هم استفاده کنید اما برای لباس های خانه بهتر است از پارچه‌های نخی و بدون بند و دگمه استفاده کنید چون ممکن است برایش خطرناک باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: