کد خبر: ۱۹۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 04
محققان معتقدند با یافته اخیر می توان از اجرای شیمی درمانی برای بیش از هفتاد درصد از زنان مبتلا به سرطان سینه صرف نظر کرد
شفا آنلاین>سلامت>محققان اعلام کردند بسیاری از مبتلایان به سرطان های سینه نیازی به شیمی درمانی ندارد و می توانند بدون شیمی درمانی نیز سال ها عمر کنند.

به گزارش شفا آنلاین، در بزرگ ترین مطالعه انجام شده درباره درمان سرطان سینه(Breast Cancer) مشخص شد اکثریت زنان مبتلا به یکی از انواع رایج سرطان سینه نیازی به شیمی درمانی و تحمل عواقب خطرناک آن ندارند و پس از جراحی سینه می توانند بر اساس بررسی های ژنتیکی، درمان را ادامه دهند.
 
تاکنون زنانی که به سرطان سینه مبتلا می شدند پس از جراحی تحت درمان با روش شیمی درمانی یا هورمون درمانی(Hormone Therapy) قرار می گرفتند.
 
محققان معتقدند با یافته اخیر می توان از اجرای شیمی درمانی برای بیش از هفتاد درصد از زنان مبتلا به سرطان سینه صرف نظر کرد.
 
سرطان سینه علت اصلی مرگ و میر زنان در سراسر جهان بر اثر ابتلا به سرطان است؛ سالانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مورد جدید سرطان سینه شناسایی می شود و بیش از پانصد هزار نفر از مبتلایان به این سرطان نیز جان می بازند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: