کد خبر: ۱۹۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 31
بريد‌‌‌‌ه اي از مطالب حواد‌‌‌‌ث مربوط به د‌‌‌‌هه ٤٠ و ٥٠
یک جوان 23 ساله که در قیمه شراب ریخته و خورده بود، مسموم شد. این جوان محمود نام دارد. او به خبرنگار ما گفت چند سال پیش در یک فیلم سینمایی مشاهده کردم مردی در قیمه همسرش كه برای شرکت در یک مسابقه آشپزی تهیه کرده بود، یک لیوان شراب ریخت و همین امر سبب شد که آن خانم، جایزه بهترین قیمه را در آن مسابقات كسب كند.


شفا آنلاین>اجتماعی>حوادث>این جوان مانند بازیگر فیلم، در قیمه شراب ریخت.

به گزارش شفا آنلاین:یک جوان 23 ساله که در قیمه شراب ریخته و خورده بود، مسموم شد. این جوان محمود نام دارد. او به خبرنگار ما گفت چند سال پیش در یک فیلم سینمایی مشاهده کردم مردی در قیمه همسرش كه برای شرکت در یک مسابقه آشپزی تهیه کرده بود، یک لیوان شراب ریخت و همین امر سبب شد که آن خانم، جایزه بهترین قیمه را در آن مسابقات كسب كند.

از آن تاریخ همیشه درصدد بودم که قیمه مخلوط با شراب درست کنم ولی فرصت پیدا نمی‌کردم و از طرفی از مادرم که زنی قدیم و متعصب است، می‌ترسیدم.

دیروز که به خانه رفتم، مادرم به حمام رفته بود. به آشپزخانه رفتم؛ دیگ پر از قیمه مرا به یاد آن فیلم سینمايي انداخت. به سرعت از خانه خارج شدم و یک بطری شراب شیرین خریدم و یک لیوان از آن را در قیمه ریختم و دوباره گرم کردم. چون دارای مزه نامطبوعی شد، مقداري آب لیمو ترش هم در آن ریختم چون باز هم طعم خوبی پیدا نکرد، مقداری سیر به آن زدم و خوردم و خوابیدم. ساعتی بعد به دل‌درد و سرگیجه مبتلا شدم؛ به‌طوری که همسایه‌مان مرا به بیمارستان رساند و تازه فهمیدم که سوژه فیلم، غیرواقعی و قلابی بوده‌است.قانون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: