کد خبر: ۱۹۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 31
مرد بوکسوری که به بهانه کمک به دختر جوانی برای تحصیل در کشورهای اروپایی وی را به قتل رسانده بود، پس از چند هفته سکوت سرانجام به جنایت اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها گفت که قصد تعرض به دختر دانشجو را داشته و هنگامی که با مقاومت او روبه‌رو شده ناخواسته وی را به قتل رسانده است.

شفا آنلاین>اجتماعی>حوادث>مرد بوکسوری که به بهانه کمک به دختر جوانی برای تحصیل در کشورهای اروپایی وی را به قتل رسانده بود، پس از چند هفته سکوت سرانجام به جنایت اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها گفت که قصد تعرض به دختر دانشجو را داشته و هنگامی که با مقاومت او روبه‌رو شده ناخواسته وی را به قتل رسانده است.

به گزارش شفا آنلاین:ساعت 9 صبح 9 شهریور سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کشف جسدی در مسیر رودخانه خشایار به کلانتری 120 سیدخندان اعلام شد.

با حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد کارگران شهرداری در زمان لایروبی رودخانه با جسد پیچیده شده در یک پتوی زرد رنگ مواجه شدند. بلافاصله با تایید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه به‌عمل آمده از سوی تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم، مشخص شد که جسد متعلق به زن جوان 30ساله‌اي است که بنا به نظریه تیم تشخیص هویت، حداقل چند روز از زمان فوت او می‌گذرد .

چند روز پس از تشکیل پرونده مقدماتی و آغاز تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول، اعضای خانواده‌ای با مراجعه به کلانتری 103 گاندی اعلام کردند که دخترشان به نام «نگار» 31 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک که در تهران مشغول به کار است، از چند روز گذشته به تماس‌های تلفنی آن‌ها پاسخ نداده است.

به همین علت اعضای خانواده نگار به واسطه نگرانی شدید در خصوص سلامتی وی، از شهرستان به تهران آمده‌اند و ابتدا به محل سکونت او در محدوده میدان ونک و در ادامه محل کار او مراجعه کرده‌اند اما اطلاعی از سلامتی نگار کسب نکردند و در نهايت تصمیم می گیرند تا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

با طرح شکایت با موضوع فقدان زن جوان و ثبت آن در سیستم جامع پلیس، کارآگاهان در بررسی سوابق افراد فقدانی و مطابقت آن‌ها با مشخصات اجساد ناشناس در تطبیق مشخصات فقدانی با جسد کشف شده در مسیر رودخانه خشایار موفق به شناسایی وی شدند. در ادامه خانواده نگار به اداره دهم دعوت شدند و جسد نگار توسط آن‌ها شناسایی شد.خانواده نگار در توضیحات خود به کارآگاهان بيان کردند: نگار پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک موفق به دریافت بورسیه تحصیلی مقطع دکتری در یکی از کشورهای اروپایی شده بود اما به علت قانون کشور میزبان که امکان کار در آن کشور برای دانشجویان وجود ندارد به تهران آمده و مشغول به کار شده بود تا هزینه تحصیلی خود را تامین کند.مدتی از شروع به کار نگار در تهران گذشت و پس از مدتی در تماس‌های تلفنی که با ما داشت، مي‌گفت که با شخصی آشنا شده که به واسطه موقعیت کاری و ارتباطات خوبی که او در سیستم اداری دارد، پیگیر تامین هزینه تحصیلی خود از طریق سیستم دولتی است اما در خصوص این شخص توضیح بیشتری به ما نداد.

با توجه به اظهارات خانواده نگار، کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی مردی به نام سعید 44 ساله شدند. با شناسایی سعیدبه عنوان مظنون اصلی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت وی در منطقه سیدخندان – خیابان سهروردی شمالی رفته و اقدام به دستگیری وی کردند. در بازرسی از محل سکونت وی، کارآگاهان موفق به کشف گوشی تلفن همراه و همچنین زیورآلات متعلق به مقتول شدند که خانواده نگار پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی، اقدام به شناسایی گوشی تلفن همراه و همچنین زیور آلات کشف شده،کردند .

با وجود دلایل به دست آمده به‌ویژه کشف اموال مقتول از محل سکونت سعید، وی همچنان منکر هرگونه آشنایی خود با نگار شده و مدعی بود که گوشی تلفن همراه کشف شده را از دست فروشی در محدوده خیابان جمهوری خریده است.

سرانجام وی روز هفت خرداد لب به حقیقت گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: آشنایی من و نگار ابتدا از طریق فضای مجازی آغاز شد. با ادامه آشنایی متوجه شدم که نگار به تنهایی در تهران زندگی می‌کند و قصد دارد تا هزینه اقامتش را برای ادامه تحصیل در اروپا تامین کند. به این بهانه به او نزدیک شده و به او گفتم که دوستانی در سیستم اداری دارم که می‌توانند هزینه اقامتش را از طریق سیستم دولتی تامین کنند تا اینکه با او در محدوده سیدخندان قرار ملاقات گذاشتم.متهم که سابقه فعالیت ورزشی در رشته بوکس را دارد، در خصوص نحوه ارتکاب جنایت گفت: نگار پس از سوار شدن به ماشین، متوجه شد که من قصد آزار و اذیت او را دارم. با من درگیر شد و شروع به داد و بیداد کرد. یک لحظه متوجه شدم که چندین مشت محکم به سر و صورت او زده‌ام.

ابتدا تصورم این بود که بیهوش شده اما در ادامه متوجه شدم که نگار فوت کرده است. صندلی شاگرد را خواباندم تا کسی متوجه جسد نشود. چند10 متر جلوتر، یک ماشین حمل اثاثیه منزل ایستاده بود و کارگران در حال انتقال وسایل به داخل خانه بودند. بدون آنکه آن‌ها متوجه شوند، پتویی را از روی اسباب و اثاثیه برداشتم و جسد را داخل آن پیچیده و داخل رودخانه انداختم و بلافاصله از محل دور شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم برای ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفته است.قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: