کد خبر: ۱۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018April 29
در حال حاضرخدمات درمانی‌، دارویی، سرپایی‌، ملزومات پزشکی و حتی بستری‌ در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بر اساس تعرفه‌‌های قانونی و مقررات قبلی اجرا می‌شود و بر همین اساس مراکز درمانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌دهند
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امیدوارم تعرفه‌های جدید سال ۹۷ گروه‌های مختلف پزشکی تا ۲ هفته آینده اعلام شود.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج حریرچی‌ سخنگوی وزارت بهداشت(Ministry of Health) اظهار کرد: در حال حاضرخدمات درمانی‌، دارویی، سرپایی‌، ملزومات پزشکی و حتی بستری‌ در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بر اساس تعرفه‌‌های قانونی و مقررات قبلی اجرا می‌شود و بر همین اساس مراکز درمانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه من از همه کارکنان حوزه بهداشت و درمان کشور به دلیل تأخیر در اعلام تعرفه‌های پزشکی جدید عذرخواهی‌ می‌کنم، افزود: متأسفانه اعلام تعرفه‌های پزشکی سال 97 مانند سال‌های گذشته با تأخیر مواجه شده است اما این تعرفه‌ها در زمینه‌های مختلف مانند دارو، ملزومات مصرفی‌، خدمات سرپایی و بستری به زودی اعلام می‌شود. امیدواریم که تعرفه‌های سال جدید تا 2 هفته آینده اعلام شود.

حریرچی‌ عنوان کرد:برای حمایت از صنف‌های مختلف پزشکی و حفظ کرامت‌ آنها اقدامات لازم در این زمینه در حال اجرا است، از طرفی نظارت‌های گوناگون‌ از طریق‌ بازرسان‌ انجام می‌شود و مردم می‌توانند هرگونه‌ تخلفی‌ مانند دریافت هزینه‌های بیشتر از تعرفه‌ها را از طریق‌ سامانه 190 اعلام کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت‌ اظهار کرد: هرگونه تخلف در حوزه دارو، بهداشت محیط، نوع خدمات، تعرفه‌های درمانی، سرپایی و بستری‌ به وسیله گروه‌های نظارت وزارت بهداشت رصد می‌شود؛ از مردم درخواست دارم که هرگونه‌ تخلفی‌ را به منظور ارتقای حوزه سلامت و ارائه خدمات بهداشتی مناسب‌ به وزارت بهداشت اعلام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: