کد خبر: ۱۹۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 10
آکنه صورت یک پدیده شایع بین انسان‌ها با شدت کم و زیاد است، در برخی افراد تنها چند لکه کوچک در دوران بلوغ است اما در برخی دیگر در غالب یک مشکل مزمن تا سالیان سال ادامه دارد
شفا آنلاین>سلامت>جوش های صورت یکی از مزاحم ترین و وقت نشناس ترین چیزهایی هستند که ما را آزار می دهند اما با دانستن علت و درمان های مناسب این بخش به راحتی میتوان آنها را برطرف کرد.

به گزارش شفا آنلاین، آکنه(Acne) صورت یک پدیده شایع بین انسان‌ها با شدت کم و زیاد است، در برخی افراد تنها چند لکه کوچک در دوران بلوغ است اما در برخی دیگر در غالب یک مشکل مزمن تا سالیان سال ادامه دارد.

درمان آکنه صورت نیازمند حوصله، تشخیص علت و صرف هزینه‌های سنگین است، افزون بر آکنه جوشگاه‌های به جای مانده از آکنه‌ها نیز می‌توانند سبب آسیب رساندن به ظاهر صورت و بروز ضعف اعتماد به نفس در افراد شوند.

جوش صورت به دلیل‌های مختلفی ایجاد می‌شود، اما بیماری و آسیب برخی از اعضای بدن، رعایت نکردن بهداشت شخصی، داشتن استرس(Stress) و اضطراب، کم خوابی و دیرخوابی، کم آبی بدن، یبوست، خوردن مواد غذایی ناسالم و سرشار از چربی همگی می‌تواند سبب آکنه و جوش صورت در افراد شود.

در همین رابطه بر آن شدیم تا به شما نشان دهیم که جوش هایی که بر روی پیشانی، اطراف چشم، بالای گونه ها، چشم ها، روی چانه، بینی و … ظاهر می شوند علامت چه هستند؟


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: