کد خبر: ۱۹۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018April 03
وسایل سرد همانند رینگ یخ زده دندانی (وسیله‌ای پلاستیکی جهت تسهیل رویش دندان‌ها) درد رشد و رویش دندان‌ نوزاد را کم می‌کند.

شفا آنلاین>سلامت>از مواد طبیعی مانند هویج و یا موز یخ زده استفاده کنیم. موز یخ زده روش درمانی شیرینی برای لثه‌های ملتهب و آسیب دیده کودکان است. اگر کودک شما هویج یخ زده را گاز بزند فقط تکه‌هایی از آن در هر بار جویدن جدا می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:وسایل سرد همانند رینگ یخ زده دندانی (وسیله‌ای پلاستیکی جهت تسهیل رویش دندان‌ها) درد رشد و رویش دندان‌ نوزاد <Infant toothpick>را کم می‌کند.

هنگام گاز زدن کودک از هویج یا موز و یا هر چیز دیگه در کنار او باشید تا خطری آن را تهدید نکند.

می‌توانید تعدادی قاشق را در یخچال نگه داشته یا یک قاشق فلزی را در آب یخ بگذارید کودک شما که در حال دندان در آوردن است می‌تواند آن را جویده و درد لثه ملتهب و آزارنده‌اش کاهش پیدا کند.

بسیاری از والدین طرفدار استفاده از سیب خشک شده برای راحت‌تر کردن رویش دندان‌ها هستند. فقط در نظر داشته باشید که میوه خشک شده را نباید به مقدار خیلی زیاد استفاده کنید چرا که می‌تواند باعث پوسیدگی دندان نوزاد شود.

جویدن دستمال مرطوب یخ زده برای نوزادان لذت بخش است و از درد لثه‌ آن‌ها می‌کاهد.

تعدادی از والدین متوجه شده‌اند که قرار دادن تکه‌های کوچک یخ درون جوراب کودک و سپس گره زدن جوراب می‌تواند روشی ایمن برای کاهش درد ناشی از التهاب لثه بدون خطر یخ زدن بیش از حد لثه‌های کودک باشد.

یکی از بهترین و موثرترین کارها برای آرامش دادن به کودک وکم کردن درد دندان نوزاد ماساژ لثه‌های اوست. تا می‌توانید به آرامی لثه‌های فرزندتان را ماساژ دهید.

حواس او را با انجام بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف پرت کنید.

دارو دادن را در نظر داشته باشید. با پزشک اطفال بررسی کنید که آیا نوزادتان به مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن یا استامینوفن یا داروی بیحس کنندهی لثه نیاز دارد. این داروها معمولاً دارای یک بیحس کنندهی موضعی هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: