کد خبر: ۱۹۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - 2018March 31
حواشی یکی دو ماه گذشته در فضای مجازی در ایام تعطیلی رسانه‌ها خبرساز شد و در حالی که چند تن از ترانه سرایان جوان مدعی استفاده از ترانه‌ها و آثار خود بدون ذکر نامشان در برخی از قطعات «حمید هیراد» شده بودند، گروهی از ترانه‌سراسان و شاعران با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوعات واکنش نشان دادند.
شفا آنلاین>اجتماعی>در حالی که چند تن از ترانه سرایان جوان مدعی استفاده از ترانه‌ها و آثار خود بدون ذکر نامشان در برخی از قطعات «حمید هیراد» شده بودند، گروهی از ترانه‌سراسان و شاعران با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوعات واکنش نشان دادند.

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از«موسیقی ما»، حواشی یکی دو ماه گذشته در فضای مجازی در ایام تعطیلی رسانه‌ها خبرساز شد و در حالی که چند تن از ترانه سرایان جوان مدعی استفاده از ترانه‌ها و آثار خود بدون ذکر نامشان در برخی از قطعات «حمید هیراد» شده بودند، گروهی از ترانه‌سراسان و شاعران با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوعات واکنش نشان دادند.

 در حالی که از ماه‌های گذشته برخی ترانه سرایان در گفتگوهایی مدعی استفاده از آثارشان در قطعات «حمید هیراد» را داشتند، این خواننده با حضور در برنامه دورهمی نسبت به این موضوعات واکنش نشان داد و در برابر سوال «مهران مدیری» در این باره مدعی شد که «وام گرفتن» از آثار هنرمندان و شاعران اتفاقی ست که همواره بوده واتفاق می‌افتد. اظهارات این خواننده بار دیگر خبرساز شد تا بازهم سیل انتقادات به سمت این خواننده روانه شود و او متهم به سرقت ادبی شود. این موضوع با واکنش تند و گاها تمسخرآمیز برخی ترانه سرایان در برنامه‌های تلویزیونی همراه شد و فضای مجازی را به شدت درگیر خود کرد.

دوستداران هیراد با حمله به صفحات برخی ترانه سرایان انتقادهای تندی را مطرح کردند و در این سوی کارزار نیز حدود 50 شاعر و ترانه سرا که اسامی سرشناسی چون: محمدعلی بهمنی، اکبر آزاد، روزبه بمانی، سعید بیابانکی، سیامک عباسی، نیلوفر لاری‌پور، حسین غیاثی، حسن علیشیری، علیرضا بدیع، مهدی ایوبی، میثم یوسفی و... با نتشار بیانیه‌ای تند و تیز خواستار احقاق حقوق‌شان شدند./یران آنلاین 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: