کد خبر: ۱۸۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 18
فواصل پرداختی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران توسط بیمه ها متفاوت است اما معدل پرداختی به برخی از بیمارستانها، تامین کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی این استان، بیش از یک سال است
شفا آنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه از سازمان های بیمه گر پایه بیش از 700 میلیارد تومان مطالبه دارد.

به گزارش شفا آنلاین، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: فواصل پرداختی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی مازندران توسط بیمه ها متفاوت است اما معدل پرداختی به برخی از بیمارستانها، تامین کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) این استان، بیش از یک سال است.

وی تصریح کرد: وجوهی که اخیرا توسط بیمه ها پرداخت شده، کمی از فواصل پرداختی دانشگاه به تامین کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی را کاهش می دهد و امیدواریم که در پایان سال، اتفاقات خوبی در حوزه پرداخت مطالبات پرسنل دانشگاه علوم پزشکی مازندران رخ دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کنترل و مدیریت هزینه ها به عنوان مهمترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) مازندران در سال97 یاد کرد و افزود: مدیریت هزینه ها، کار دشواری است و باید تمرکز اساسی ما این باشد که بدون وارد شدن اختلال به خدمات حوزه سلامت، باید هزینه ها را کاهش دهیم.

موسوی یادآور شد: ساماندهی درمان در استان مازندران از دیگر برنامه های دانشگاه در سال آینده است که می تواند به کنترل هزینه ها نیز کمک کند تا حوزه درمان به گونه ای هدفمند شود که در دسترسی به خدمات و توزیع آن، عدالت برقرار شود.

وی با اشاره به اجرای پزشک خانواده شهری در استان مازندران، تاکید کرد: در سال 97، دستاوردهای پزشک خانواده در استان مازندران به صورت علمی بررسی می‌شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: