کد خبر: ۱۸۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید
شفاآنلاین>سلامت جنسی> دختر داشتن آنقدر شیرین است که افراد زیادی خواهان آن هستند و ممکن است راه های مختلفی را امتحان کنند. اگر می خواهید جنینتان دختر شود راه هایی که در این مطلب گفته ایم را امتحان کنید.

به گزارش شفاآنلاین، تعدادی از کارشناسان تعیین جنسیت ادعا می‌کنند که با دنبال کردن رژیم غذایی به‌خصوصی برای چند هفته قبل از بارداری، می‌توانید شانس خود را برای داشتن فرزند دختر افزایش دهید.

آن‌ها می‌گویند تغییر رژیم غذایی تعادل پی.اچ ph در بدن شما را تغییر می‌دهد که به اعتقاد بعضی‌ها می‌تواند به جنسیت کودک شما کمک کند. مطابق این علم، راز دختردار شدن خوردن غذاهایی با اسید زیاد است مثل گریپ فروت، پرتغال، لیمو و غیره. این نظریه ثابت کرده که محیطی اسیدی اسپرم‌های مردانه را می‌کشد بنابراین اسپرم زنانه شانس بیشتری برای رشد کردن دارند. معتقدان به این نظریه می‌گویند که اگر تمایل به فرزند دختر دارید رژیم غذایی شما باید پر از کلسیم و منیزیم باشد، اما غذاهای نمکی و پتاسیم‌دار کم مصرف (Consumption)کنید.

تذکر: رژیم غذاهای اسیدی لزوما از غذاهای اسیدی درست نشده است (اما اغلب غذاهایی نامناسب‌اند) و از نظر بعضی از محققان غذاهای سالمی نیستند.

یک غذای همیشگی

دلیل اصلی مصرف دانه های گندم سبوس دار به منظور دختر شدن جنین، وجود منیزیم و سلنیوم در آن ها است. به یاد داشته باشید که گندم سبوس دار به غیر از افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، سبب تقویت استخوان های فرد مصرف کننده شده و سرشار بودن آن از مواد معدنی نیز احتمال حامله شدن نوزاد دختر را افزایش می دهد. به عنوان خانمی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختری را دارید، به یاد داشته باشید که دوز توصیه شده منیزیم توسط متخصصان تغذیه برای یک زن سالم، روزانه در حدود 310 میلی گرم است. اما زمانی که خانمی در حال تلاش برای باردار شدن، مخصوصا بارداری یک جنین دختر است، نیاز او به مصرف غلات سبوس دار در حدود 400 میلی گرم در روز افزایش خواهد یافت. برخی از مواد غذایی که از غلات کامل و سبوس دار تهیه می شوند و برای دختر شدن جنین انسان نیز مفید هستند، عبارتند از: برنج قهوه ای، بلغور جو دوسر، گندم سیاه، ذرت، گندم کامل، برش نان و غلات جوانه زده .

به نمک «نه» بگویید

رژیم غذایی کم نمک(Salt) در عین این که سالم است، می‌تواند شما را به هدفتان که داشتن نوزاد دختر است، برساند یا دست‌کم شما را به این هدف نزدیک کند، بنابراین برای بهبود شانس باروری دختر سعی کنید گوشت شور، زیتون، پنیر و مواد غذایی فرآوری شده را از رژیم غذایی حذف کنید و بستر لازم را برای احتمال دختردار شدن افزایش دهید.

محیط اسیدی= دختر

جنین دختر دوست دارد در محیط اسیدی واژن مادرش زندگی کند. از این رو، به عنوان یک خانم مطمئن شوید که در هنگام رابطه جنسی، اسپرم نفوذ کمتری در رحم شما نموده و نزدیک به ورودی واژنتان باقی مانده است. این حالت، اسپرم دخترانه به مناطق کم عمیق تری از بدن شما نفوذ کرده و شانس بیشتری برای زنده ماندن و رسیدن به تخمک خواهد داشت.

روش شتلس چیست؟

این روش، راه حل محبوب دیگری است که کمک می کند تا تصورات زن و شوهرهای جوان برای داشتن فرزند دختر به طور طبیعی به حقیقت بپیوندد. با توجه به نظریه های علمی، کروموزوم Y که تعیین کننده جنین پسر است، حرکت سریع تری نسبت به کروموزوم های X که عامل به وجود آورنده جنین دختر هستند، دارد. بر اساس روش Shettles، زوج های مشتاق برای داشتن فرزند دختر باید رابطه جنسی منظمی را با پایان یافتن دوره ماهانه خود، تا سه روز قبل از آغاز تخمک گذاری در بدن مادر داشته باشند.

این روش حدود سال 1960 ابداع شده و حدود 75% میزان موفقیت در بارداری دختر را دارد. دکتر شتل مبدع این روش بر این باور بود که مهم‌ترین عامل در تعیین جنسیت زمان است. جنسیت جنین توسط کروموزوم حامل اسپرم تعیین می‌شود . اسپرم پسر سریع‌تر شنا می‌کند و امان است و به همتایان که در زمان کوتاه‌تری زنده می‌ماند. اسپرم دختر قوی‌تر و مقاوم‌تر است اما آهسته‌تر از اسپرم پسر شما می‌کند. با توجه به این روش اگر می‌خواهید جنین دختر باشد باید دو تا سه روز پیش از تخمک‌گذاری رابطه جنسی داشته باشید. به این ترتیب تا زمان تخمک‌گذاری تنها اسپرم دختر برای باروری باقی می‌ماند.

دکتر شتل توصیه می‌کند که اگر شما جنین دختر می‌خواهید زمانی که مخاطب واژن شفاف و شبیه زردة تخم‌مرغ است به هیچ عنوان رابطه زناشویی برقرار نکنید چون این علامت به این معنا است که شما در حال تخمک گذاری هستید . البته لازم به ذکر است که اجتناب از رابطه زناشویی در طول این زمان احتمال بارداری را به طور کلی کاهش می‌دهد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: