کد خبر: ۱۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 13
جامعه پزشکی انتظار دارد معوقات خود را دریافت کند، علاوه‌بر این، این جامعه همچنان به درمان بیماران دردمند پاسخ خواهد داد و هیچ نیازی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت گفت:‌ جامعه پزشکی به ۸۰ میلیون ایرانی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند و بیماران را از مراجعه به خارج از کشور بی‌نیاز کرده است؛ این جامعه حق دارد به مشکلاتش رسیدگی شود.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج حریرچی سخنگوی وزیر بهداشت در آیین رونمایی از کتاب «پزشک پرواز» گفت: بنده هفته گذشته افتخار حضور در بزرگداشت شهیدی در ساری را داشتم که این شهید از حوزه جامعه پزشکی بود.

حریرچی تصریح کرد: ما کوتاهی کردیم تا بخواهیم خاطرات شهدا را بیان کنیم و فصل طلایی، دوران ثمردهی‌اش در گذر است. همچنین بنده کتاب پزشک پرواز را طی دو روز گذشته مطالعه کردم و از فراز و نشیب‌های آن آگاه شدم.

سخنگوی وزارت بهداشت(Ministry of Health) با قرائت قسمتی از کتاب به جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: اکثر افراد جامعه پزشکی ما شاگرد چنین مکتبی هستند. جامعه پزشکی کشور ما در حال حاضر 80 میلیون ایرانی را پوشش داده و از مراجعه به خارج بی‌نیاز کرده است. این جامعه حق دارد به مشکلاتش رسیدگی شود.

وی افزود: جامعه پزشکی(Medical Society) انتظار دارد معوقات خود را دریافت کند، علاوه‌بر این، این جامعه همچنان به درمان بیماران دردمند پاسخ خواهد داد و هیچ نیازی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان داشت: جامعه پزشکی ما در جنگ تحمیلی علاوه‌بر رزمندگان کشور خودمان، بیماران دشمن را نیز درمان کرد و این نشان‌دهنده ارزش والای این جامعه است.

حریرچی در پایان اظهار داشت: جامعه پزشکی مشکلات خود را از طریق سازمان نظام پزشکی به گوش جامعه خواهد رساند و امیدواریم این نیازها برطرف شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: