کد خبر: ۱۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 14
در واقع رنگ پوست این ناحیه از صورتی تا بنفش و قهوه ای تیره، متنوع است.اگر این تیرگی همراه با خارش، درد، حس ناراحتی، ترشحات غیرطبیعی و بوی بدی نداشته باشند، چیزی برای نگرانی وجود ندارد
شفا آنلاین>سلامت جنسی>رنگ پوست خانم ها با هم متفاوت است. رنگ پوست ناحیه تناسلی <Genital area>در یک خانم، در حالت طبیعی تیره ترین قسمت پوستش نسبت به جاهای دیگر بدن اوست. در واقع رنگ پوست این ناحیه از صورتی تا بنفش و قهوه ای تیره، متنوع است.اگر این تیرگی همراه با خارش، درد، حس ناراحتی، ترشحات غیرطبیعی و بوی بدی نداشته باشند، چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش شفا آنلاین:اگر اگر برعکس، علاوه بر این تیرگی، علائم یاد شده وجود داشته باشد، احتمالا شخص مبتلا به عفونت است و باید به پزشک جهت معاینه شدن مراجعه کنید.برخی منابع، استفاده از برخی کرم های روشن کننده و یا مواد طبیعی مانند آبلیمو و عسل را در سفید کردن رنگ ناحیه تناسلی موثر می دانند اما راه حل مطمئن تر، موثرتر و پایدارتر که بسیار سریع است برای داشتن ناحیه تناسلی با رنگ روشن همراه با جوانسازی، روش لیزر درمانی است.

در زیر به برخی از دلایل تیرگی ناحیه تناسلی می پردازیم :
در واقع عوامل مختلفی باعث تیرگی رنگ پوست در بخش های مختلفی از بدن می شوند؛ عواملی که باعث تیرگی رنگ ناحیه تناسلی خانم ها می شوند، شامل موارد زیر هستند :
- افزایش سن
- استفاده دائمی از پودر تالک
- بیماری هایی مانند بیماری کوشینگ و آکرومگالی
- اختلالات پوستی، کبدی، روده و غدد آدرنال
- تولید بیش از حد رنگدانه ملانین
- سرطان معده
- ژنتیک
- عدم تعادل هورمونی
- کم کاری یا پرکاری تیروئید
- عفونت
- سوء تغذیه یا کمبود برخی از ویتامین ها
- چاقی
- سندروم تخمدان پلی کیستیک
- شیو کردن موهای ناحیه تناسلی
- استفاده از برخی کرم ها، صابون ها، شامپو بدن و سایر محصولات بهداشتی
- پوشیدن لباس های تنگ و لباس های زیر ساخته شده از مواد مصنوعی


پزشک آنلاین
دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: