کد خبر: ۱۸۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 11
افزايش هورمون جنسي در صورتيکه کبد داراي کارائي اندک مي باشد و غذاها موافق اين وضع نباشد و بيشتر از انواع تخم ها و دانه ها و استروژن ها استفاده شود.
شفا آنلاین>سلامت>در دوران نوجواني و بلوغ بيماري هاي اين زمان که بيشتر مربوط به ترشح هورمون جنسي و مقدار آن و فعاليت بيشتر از اندازه مغز و بدن و غيره مي باشد ظاهر مي شود

به گزارش شفا آنلاین:در ابتداي کودکي و زماني که انسان ها داراي قدرت دفاعي اندک بوده و کمتر با بيماري هاي محيط آشنايي دارند ممکن است ابتلا به بيماري هاي ناسازگار با محيط و انواع عفونت ها در نوزادان و کودکان حتمي باشد و آناني که از مادراني ضعيف به دنيا مي آيند بيشتر به انواع بيماري هاي اين زمان دچار مي شوند.

مصرف دارو هاي ضد عفونت و آنتي بيوتيک ها به مقدار زياد در اين زمان باعث ضعيف شدن طفل مي شود و براي جلوگيري از انواع بيماري هاي اين دوران بهداشت(Health) طفل و محيط بسيار قابل توجه بوده و آناني که در محيط پاک و آرام به دنيا مي آيند و پرورش مي يابند داراي استعداد بهتري از هر نظر مي باشند و بيشتر تحصيل کنندگان و بزرگان علم و دانش افرادي هستند که در خارج شهر ها و محيط هاي طبيعي و روستايي پرورش مي يابند.


در دوران نوجواني و بلوغ بيماري هاي (Diseases)اين زمان که بيشتر مربوط به ترشح هورمون جنسي و مقدار آن و فعاليت بيشتر از اندازه مغز و بدن و غيره مي باشد ظاهر مي شود.

افزايش هورمون جنسي در صورتيکه کبد داراي کارائي اندک مي باشد و غذاها موافق اين وضع نباشد و بيشتر از انواع تخم ها و دانه ها و استروژن ها استفاده شود.

انواع عوارض در پوست مانند جوش و لک و ورم و غيره ظاهر مي شود که با مصرف پروتئين ها و فعاليت بدني کاهش مي يابند و اکثر بيماري هاي پوستي مربوط به ضعف کبد و کمبود صفرا از اندازه لازم مي باشد و افرادي که بيشتر از اندازه لازم از غذاهاي اسيدي و ترش بهره مي گيرند و کمتر از روغن هاي گياهي و زيتون و انواع گياهان مانند نعناع و آويشن و ترخان و غيره استفاده مي نمايند ممکن است دچار مشکلات کبدي، سختي هضم غذا، ناراحتي هاي پوستي، مشکلات مفاصل و غيره شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: