کد خبر: ۱۸۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 06
ایرج فاضل: من تصور می کنم موضوع افزایش مالیات پزشکان به دلیل نابسامانی هایی که در بحث بودجه وجود دارد، باید حذف شود تا جامعه درگیر آثار سو آن نشود
شفا آنلاین>سلامت> رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه هنوز خبر موثقی مبنی بر افزایش مالیات پزشکان دریافت نکرده است، هشدار داد: با این حال اگر مالیات پزشکان افزایش پیدا کند، بازخورد مطلوبی در جامعه نخواهد داشت.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر ایرج فاضل با ابراز نارضایتی از احتمال افزایش مالیات پزشکان تاکید کرد: من تصور می کنم موضوع افزایش مالیات پزشکان(Tax doctors) به دلیل نابسامانی هایی که در بحث بودجه وجود دارد، باید حذف شود تا جامعه درگیر آثار سو آن نشود.

وی با انتقاد از نحوه تقسیم بودجه کشور اظهار کرد: تمام اقداماتی که در مورد بودجه توسط مسئولان انجام می شود، نه منطقی است، نه با قوانین بالادستی سازگاری دارد و نه با هیچیک از تغییراتی که رخ می دهد، متناسب است.

رئیس سازمان نظام پزشکی(Medical System) اظهار کرد: برای من جای سوال است که بودجه فعلی بر چه مبنایی بسته می شود که عدالتی در آن مشاهده نمی شود و نمی توان هزینه های جامعه را پاسخگو بود.

فاضل تاکید کرد: در خصوص افزایش احتمالی مالیات پزشکان نیز بهتر است تمامی جوانب را درنظر گرفت تا نه جامعه و نه پزشکان متضرر نشوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: