کد خبر: ۱۸۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۶ - 2018January 17
براي زندگي و طول عمر فزون تر لازم است هم از نظر جسمي و هم از لحاظ مغزي و رواني داراي انرژي و ماده مقاوم باشيم تا بتوانيم مشکلات دوران را به خوبي تحمل نماييم
شفاآنلاین>سلامت> بدن انسان در اثر تحمل مشکلات و سختي ها به تدريج داراي مقاومت بيشتر و سخت تر مي شود و آنهايي که داراي بدني محکم تر مي باشند داراي طول عمر بيشتر مي باشند. توجه به مغز و روح و اعصاب نيز در اين مورد قابل قبول مي باشد و آنهايي که تدريجا تحت تاثير مشکلات روحي و رواني قرار دارند داراي نيروي روحي قوي تر و سخت مي باشند و بهتر مي توان صدمات روحي و رواني را تحمل کند و داراي عکس العمل هاي رواني قوي مي باشند.

به گزارش شفاآنلاین، براي زندگي و طول عمر فزون تر لازم است هم از نظر جسمي و هم از لحاظ مغزي و رواني داراي انرژي و ماده مقاوم باشيم تا بتوانيم مشکلات (Difficulties)دوران را به خوبي تحمل نماييم. افرادي که داراي بدني محکم و مقاوم مي باشند انواع مواد و ترکيبات ناسازگار با بدن را به خوبي از خود خارج مي نمايند و آنهايي که داراي مغز قدرتمندمي باشند صدمات روحي را مي توانند به خوبي تحمل کرده ويا از مغز خود خارج نمايند.

استحکام بدن از لحاظ عضلات و نسوج بسيار مهم است و مقاومت سيستم دستگاه گوارش و نسوج وابسته مهم تر از عضلات و ساير قسمتهاي بدن مي باشد و آنهايي که بهتر مي توانند از انواع غذا و ترکيبات بهره گيرند داراي بدني قوي تر مي باشند.هنگامي که به کارسختي تصميم مي گيريم نيروي بيشتر در بدن توليد مي شود و هنگامي که به پيروزي خود در کار واقف مي شويم نشاني از افزايش نيرو در مغز وبدن مي باشد و آنهايي که داراي ايماني قوي مي باشند نشاني از کسب نيرو از طبيعت دارد و آنهايي که به قدرت خلقت نزديک مي شوند بهتر مي توانند از انرژي خلقت استفاده کرده و داراي زندگي بهتر مي باشند.

سختي ها مشکلات و انواع بيماري ها(Diseases) در زمانهاي طولاني و مقاومت در برابر آنها باعث افزايش نيرو مي شوند و آنهايي که داراي اميد بيشتر مي باشند بهتر مي توانند از اين موانع نيرو به دست آورند و عمر خود را افزايش دهند. به نظر مي رسد همه سختي ها و نا راحتي ها و پديده هاي طبيعي ظاهرا خطرناک براي بقا طبيعت و افزايش دانش بشري و دست يابي به مکان ها و کرات دور دست و چيزهاي ناشناخته امروزي لازم بوده وانسان هاي آينده از آنها بهره مي گيرند و زندگي خود را طولاني و زيبا مي کنند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: