کد خبر: ۱۸۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - 2018January 08
با تلاش و همکاری معاونت درمان دانشگاه، چهاردستگاه دیالیز که توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و یک دستگاه RO مدیکال توسط بیمارستان شهید مدرس به این مرکز اهدا شده بود؛ دی ماه سال جاری در بخش دیالیز مرکز پزشکی ۱۵ خرداد نصب و راه اندازی شد
شفاآنلاین>سلامت> درراستای افزایش تجهیزات بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ارتقای روند خدمت رسانی به بیماران، چهار دستگاه دیالیز جدید و یک دستگاه RO مدیکال در بخش دیالیز مرکز پزشکی ۱۵ خرداد نصب و راه اندازی شد.

به گزارش شفاآنلاین، با تلاش و همکاری معاونت درمان دانشگاه، چهاردستگاه دیالیز که توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و یک دستگاه RO مدیکال توسط بیمارستان شهید مدرس به این مرکز اهدا شده بود؛ دی ماه سال جاری در بخش دیالیز مرکز پزشکی ۱۵ خرداد نصب و راه اندازی شد و آموزش های لازم در خصوص نحوه کار با دستگاه ها به پرستاران بخش دیالیز داده شد.

بیمارستان(Hospital) ۱۵خرداد تهران با داشتن دو بخش دیالیز (سالن مرکزی با ۱۲ تخت در۲ شیفت کاری و ایزوله آنتی ژن مثبت با ۹ تخت در ۳ شیفت کاری) به بیماران دیالیزی ثابت و میهمان از شهرستان ها خدمات ارائه می دهد که در ماه بیش از ۸۰۰ مورد دیالیز در این دو بخش انجام می شود.

بخش ایزوله دیالیز بیمارستان بعنوان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دیالیز در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیماران آنتی ژن مثبت می باشد و پزشکان نفرولوژیست مرکز بصورت ۲۴ ساعته به بیماران(patients) خدمات درمانی ارائه می نمایند.

همچنین این مرکز در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی به بیماران دیالیزی در سه ماه اول سال جاری، بخش دیالیز مرکزی را بطور کامل بازسازی و ایمن نمود و در سال گذشته نیز دو دستگاه دیالیز توسط خیرین به این مرکز اهدا شده بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: